Olisin jo ottanut rokotteen, mutta olen nyt flunssassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina niin mun tuuria.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aina niin mun tuuria.

Vieras
Surkujen surku! Töissä jaettiin rokotetta jo perjantaina, mutta olin silloin jo tulossa kipeäksi, enkä uskaltanut rokotetta ottaa. Nyt on sitten poskiontelotulehdus ja bronkiitti päällä, eikä rokotetta voi ottaa..

Ihan varmaan nyt sitten myöhästyn sen rokotteen kanssa ja koska vastustuskyky heikko, seuraavaksi olenkin sitten possunuhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Eikö saa olla pientä yskääkään jos ottaa rokotteen?

Mitkä ovat haitat jos kipeänä saa rokotuksen? Sorry, en tiedä.

Kyllä sitä on annettu, vaikka pientä köhää olisi.

Oireet voivat pahentua rajusti, jos ottaa rokotteen vaikka jo sairas.

Mä oon kans kipee, raskaana, ja täällä rokotetaan loppuviikosta. Paniikki meinaa iskee jos en ehdi parantua, nyt vaan yritän levätä ja juoda kuumaa et olisin kunnossa kun rokotteen antavat..
Mut mulla kans sama tunne kun ap:llä, et on tosi paska tuuri kun nyt kipeenä, kun koko syksynä ei oo ollu mitään ja jos en ehdi saada rokotetta tällä viikolla niin sit varmaan saan sen sikataudin kun täällä ei edes osattu sanoa millon seuraava rokotemahdollisuus olis sit..

Mä meinaan kuitenkin ottaa ton rokotuksen, vaikka ekana meinasin etten ota. Huomenna ois neuvola ja sieltä varmaan saa tietää millon rokotuksen saa. Oon tällä hetkellä vielä terve, toivottavasti en nyt sairastu just ennen sitä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja siat:
aloitus nro 6

Mä en ymmärrä, että joitain haittaa nuo aloitusten määrät! Mitä väliä sillä on, vaikka olisi koko sivu täynnä "sika-aloituksia". Jos kerran ihmisillä ei ole nyt muuta puhuttavaa..

Sinä voit rauhassa laittaa muita aiheita, ja ne ketä kiinnostaa vastaavat siihen..

Näitä aiheita, jotka sivuavat tuota H1N1-aihetta on todella paljon, eikä ole mitään järkeä laittaa niitä yhden aloituksen alle. Ei sitä kukaan jaksaisi lukea.

Minun mielestäni paljon parempi on monta aloitusta, joissa ketju pysyisi suht lyhyenä.

Ja myös se, ettei tarvitse selata montaa sivua, että löytää itseä askarruttavan vastauksen.

Minäkin voin vastata samoin useaan aloitukseen...

Yhteistyössä