Olisitko ostanut ne?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te ootte kyllä niin hauskoja oikeesti! :laugh:
Hu***ahousut, selvät stripparin housut, piude näkyy noissa housuissa, ihan hirveetä.

Ei niistä kuulkaa mitään sukupuolielimiä näy, siitä voitte olla varmoja. Itselläni on samanlainen kroppa kuin tuolla mallilla, ja ihan hyvin voisin noita housuja käyttää esim. iltamenoissa, tosin mieluummin ottaisin ne mustana.

Ja paidankin laittaisin päälle, niin ettei maha ja rinnat(iiks!) vaan näy.

ON,sama mieltä olen,uskomattomia henkilöitä palstalla :D
ja joku vielä lulee että mä kaksplussa nettimarkinoilla myyn pari paita :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Miten niin paljastaa enemmän kuin nuo housut :o :o :o ? Kynähameessa on korkea vyötärö ja yleensä pituuttakin polveen saakka. Noisssa housuissa taas on äärimmäisen matala vyötärö, joka kyllä paljastaa sellaista, mitä mä ainakaan en halua julkisesti näyttää.

Ei sitten tullu mieleesi, että noiden housujen kanssa käytetään myös yläosaa, aivan kuin minkä tahansa muiden housujen tai hameiden kanssa?

No jos ajatellaan, että noiden housujen kanssa pukee vaikka pitkän tunikan, niin silloin ei voi sanoa, kuin että so last season. Nuo levenevät lahkeet näyttää juntilta :x .

Juntimmalta näyttää pillihousut ylipainoisten päällä...

Kas, puhutko nyt minusta?

Miten niin paljastaa enemmän kuin nuo housut :o :o :o ? Kynähameessa on korkea vyötärö ja yleensä pituuttakin polveen saakka. Noisssa housuissa taas on äärimmäisen matala vyötärö, joka kyllä paljastaa sellaista, mitä mä ainakaan en halua julkisesti näyttää.

Ei sitten tullu mieleesi, että noiden housujen kanssa käytetään myös yläosaa, aivan kuin minkä tahansa muiden housujen tai hameiden kanssa?

No jos ajatellaan, että noiden housujen kanssa pukee vaikka pitkän tunikan, niin silloin ei voi sanoa, kuin että so last season. Nuo levenevät lahkeet näyttää juntilta :x .

Kas, puhutko nyt minusta?

En, en tiedä sinusta ja painostasi mitään, vastasin vain kommenttiisi. Minusta se jos jokin on juntin näköistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voitko sä mulle linkittää sitten seksikäitä vaatteita,mitä saa keksustassa pitää päällä?Siis huom,seksikäitä

vähän vaikeaa kun jotkut naiset ovat seksikkäitä vaikka ne tuulipuvut päällä.

Peesi. Mulle seksikkyys on mielentila, eikä sitä saa aikaan vaatteet jotka melkein paljastaa tuheron tai tissit.

No ei Savanna kysynytkään nyt, että miten seksikkään mielentilan saavuttaa, vaan mikä on teidän mielestä seksikäs VAATE!.

sanoin jo...ei ole seksikästä vaatetta jos kantaja ei osaa kantaa sitä. Sanoinkin jo, että jopa se tuulipuku on hyvin seksikäs jos sen kantaja kantaa sen niin....

NÄIN ON
MUTTA:Kysymys on taas minkäläiset vaatteet on seksikäitä,mä en kysyy kantajasta,eikä minkänäköinen nainen vaan minkäköiset vaatteet seksikäitä?Jotka saa pitää myös keksustassakin vaikka?

Seksikäs vaate ei paljasta liikaa, vaan jättää mielikuvitukselle tilaa. Ensimmäisenä esimerkkinä tuli mieleeni kynähame.
mutta tollainen hame paljasta tuhat kerta enemmän,kun nämä housut
mutta kysymys on sellainen,miksi ei saa paljasta vartaloa,jos löytyy sellaista mitä vaikka voi paljasta?

Pitääkö nämä housut bikinin kanssa vai?Kyllä mä voi ainakin pitää jos on joku biilet,mutta mä pitään sen yleensä keksustassa pitkään toppin kans,mutta sun hamessa näy polvet,housuissa ei mitään,eli miten se sitten voi olla toisinpäin?Sekä en mä sellaista hametta kiitos halua joka päivää käyttää,niin kuin joku pisnes lady

Sen hameenkin kanssa voi kuule käyttää vaikka paksuja sukkiksia. Ei näy polvet :whistle:. Eikä kai kukaan kulje kynähameessa 24/7, itse en edes omista sellaista. Se oli vaan esimerkki, you know.

mutta kuka normaali ihminen käy sellaisessa hamessa keksustassa tai baarissa,mun mielestäni se hame ei sovi kun vaan jos sulla jotain pisnessi asiota,pankki asioita tai kokous...

No minusta nuo housut on ihan kivat just biletyshousuiksi. Itse vain kanssa ottaisin mustat versiot, kun en tykkää valkoisesta (ja jos siis olisin 10 kg laihempi ja timmimpi). OIKEAN PAIDAN kanssa tulee ihan siisti asuste. On täällä taas noita marimekkoraitapaitamammoja liikenteessä tänään. :D

Se on kyl ihan oikeasti totta, että pillihousut ei todellakaan pue leveäpyllyistä.

Alkuperäinen kirjoittaja käytännön ongelma:
Mä en ymmärrä miten noi pysyy ylhäällä. Kun ne loppuu just tohon lantion leveimpään kohtaan, niin eikö ne valahda alas?

mulla kyllä oli sellaisia housuja vaikka kuinka monta ja ei menee melkein mihinkään,kyllä se pysyy jos paino kohdillaan.Mulla kyllä nyt löyty vähän kahden lapsen jälkeen rasva,reidessa ja vatsassa,niin en sitten osaa sanoa miten se nyt pysyy minulla,mutta mä haluan kuitenkin

Totta, ihan hupsuahan se olisi edes kuvitella, että sinun kaltaisesi vakavasti otettava yrittäjä myisi, saati spämmäisi kuviaan jossain kaksplussan nettipalstalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Fani:
Totta, ihan hupsuahan se olisi edes kuvitella, että sinun kaltaisesi vakavasti otettava yrittäjä myisi, saati spämmäisi kuviaan jossain kaksplussan nettipalstalla.

mulla ensiks omaverkkokauppa ja ihan erit tuotteet ja niitä on pilvein pimein tulossa

Alkuperäinen kirjoittaja käytännön ongelma:
Mä en ymmärrä miten noi pysyy ylhäällä. Kun ne loppuu just tohon lantion leveimpään kohtaan, niin eikö ne valahda alas?

mulla kyllä oli sellaisia housuja vaikka kuinka monta ja ei menee melkein mihinkään,kyllä se pysyy jos paino kohdillaan.Mulla kyllä nyt löyty vähän kahden lapsen jälkeen rasva,reidessa ja vatsassa,niin en sitten osaa sanoa miten se nyt pysyy minulla,mutta mä haluan kuitenkin

Mä mietin kans että henkselithän noihin tarttee :D

mulla ensiks omaverkkokauppa ja ihan erit tuotteet ja niitä on pilvein pimein tulossa
Loistavaa. Toi sun valitsema matalan profiilin linja on varmaan myös eduksi tuleville liiketoimille? Arvostan sitä, että voin tulevaisuudessa käydä kauppaa kaltaisesi ihmisen kanssa, joka luo itsestään luotettavan ja asiantuntevan kuvan netin äitifoorumilla. hyvä pohjatyö on kaiken liiketoiminnan A ja Ö.

Sinun käsiisi annan rahani, amen.

Alkuperäinen kirjoittaja Fani:
Loistavaa. Toi sun valitsema matalan profiilin linja on varmaan myös eduksi tuleville liiketoimille? Arvostan sitä, että voin tulevaisuudessa käydä kauppaa kaltaisesi ihmisen kanssa, joka luo itsestään luotettavan ja asiantuntevan kuvan netin äitifoorumilla. hyvä pohjatyö on kaiken liiketoiminnan A ja Ö.

Sinun käsiisi annan rahani, amen.

:saint: amen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Jos joku tykkää nii antakaa tykätä, jos joku ei tykkää niin so what, tuskin kukaan pakottaa teitä pukemaan tollasia :o

Juu, siinähän tykkää, mutta myös päinvastaiseen mielipiteeseen lienee oikeus?

Mua kyrsii ihan hirveästi tää kuvio, että kysytään tykkäisitkö, ostaisitko ja miksi/miksi et, ja sitten jos sanoo että ei kiitos, en pidä, niin kauhea vastaan vänkääminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voitko sä mulle linkittää sitten seksikäitä vaatteita,mitä saa keksustassa pitää päällä?Siis huom,seksikäitä

vähän vaikeaa kun jotkut naiset ovat seksikkäitä vaikka ne tuulipuvut päällä.

Peesi. Mulle seksikkyys on mielentila, eikä sitä saa aikaan vaatteet jotka melkein paljastaa tuheron tai tissit.

No ei Savanna kysynytkään nyt, että miten seksikkään mielentilan saavuttaa, vaan mikä on teidän mielestä seksikäs VAATE!.

sanoin jo...ei ole seksikästä vaatetta jos kantaja ei osaa kantaa sitä. Sanoinkin jo, että jopa se tuulipuku on hyvin seksikäs jos sen kantaja kantaa sen niin....

NÄIN ON
MUTTA:Kysymys on taas minkäläiset vaatteet on seksikäitä,mä en kysyy kantajasta,eikä minkänäköinen nainen vaan minkäköiset vaatteet seksikäitä?Jotka saa pitää myös keksustassakin vaikka?

Seksikäs vaate ei paljasta liikaa, vaan jättää mielikuvitukselle tilaa. Ensimmäisenä esimerkkinä tuli mieleeni kynähame.
mutta tollainen hame paljasta tuhat kerta enemmän,kun nämä housut
mutta kysymys on sellainen,miksi ei saa paljasta vartaloa,jos löytyy sellaista mitä vaikka voi paljasta?

Pitääkö nämä housut bikinin kanssa vai?Kyllä mä voi ainakin pitää jos on joku biilet,mutta mä pitään sen yleensä keksustassa pitkään toppin kans,mutta sun hamessa näy polvet,housuissa ei mitään,eli miten se sitten voi olla toisinpäin?Sekä en mä sellaista hametta kiitos halua joka päivää käyttää,niin kuin joku pisnes lady

Sen hameenkin kanssa voi kuule käyttää vaikka paksuja sukkiksia. Ei näy polvet :whistle:. Eikä kai kukaan kulje kynähameessa 24/7, itse en edes omista sellaista. Se oli vaan esimerkki, you know.

mutta kuka normaali ihminen käy sellaisessa hamessa keksustassa tai baarissa,mun mielestäni se hame ei sovi kun vaan jos sulla jotain pisnessi asiota,pankki asioita tai kokous...

No, meillä on selvästi erilainen näkemys asiasta... en mäkän kynähametta ehkä baariin laittaisi, mutta kaupungille, ruokaravintolaan, esim. synttärijuhliin, teatteriin tms. menoihin oikein kivannäköinen.

Mä ostan ainakin nami,nami :p
ajattelin vaan mielipite kysyä ja niin kuin arvasin,mun tyyli on kuin toisesta planetasta taas

sano mieluumminn tyylittömyys kuin tyyli.

Ja onko joku lauennut tuon mallin mahalle vai mikä kiiltää?

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
[
housuista? tuollasia housuja käyttävät lakinaiset tai korkeassa asemassa olevat johtajatteret. heillä on vaan jakku päällä siinä.
luulempa et suurin osa sanoo vaan sen takia kun savanna on tehnyt tämän aloituksen.

täytyy sanoa, etten tähään ikään mennessä ole vielä nähynt lakimiesnaista jolla olisi kruunun kuva pepussa

Alkuperäinen kirjoittaja En jymmärrä:
Mä ostan ainakin nami,nami :p
ajattelin vaan mielipite kysyä ja niin kuin arvasin,mun tyyli on kuin toisesta planetasta taas

sano mieluumminn tyylittömyys kuin tyyli.

Ja onko joku lauennut tuon mallin mahalle vai mikä kiiltää?

missä on tyylittömyyttä?

Mä en tykännyt housujen lahkeista, liian leveät. Ehkä hiukan liian matala vyötärö. Itselle en ostais, vaikka hoikka olenkin ja käytän joskus paljastaviakin vaatteita.

minusta houstu ei ole h*oramaiset vaan sen kuvan kokonaisuus tekee siitä sellaisen. mustana ja jos omaisin moisen kropan et voisin käyttää niin ostaisin. yläosa olisi kuitenki sen verran peittävä ettei jäisi edes arvailujen varaan mtn .kuva on mauton jne..luulen et siitä enemmän kyse

Yhteistyössä