Vasta rehellisesti,olisitko ostanut sellaista?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Huh, mitä - hm - vaatteita :laugh: :laugh: :laugh: Ei, en missän nimessä hankkisi mitään noin mautonta itselleni.

Tosin, ei ne sulle sopiskaan/näyttäs hyvälle. Mutta Savannan kropalle :p

*kuvittelee Sörhiksen kropan noihin vaatteisiin* :D Mutta joo, Savannalla on kroppa jolla kaikki näyttää hyvältä, eli osta pois!

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
En, koska en ole venäläinen. Venäläiset naiset tuollaisia pitää.

Se on Ranskalaista muotia :whistle:

Kautta aikain venäläiset naiset ovat pitäneet tuollaista hu**a-tyyliä. ;)

huora tyyli,hahaha :laugh:

mitä naurat? totta se on!!!!

No en... Suomessa tälläisiin kamppeisiin sonnustautuneen henkilön kansallisuuden arvaa aika helposti. Olkoonkin vaan 'ranskalaista' muotia, niin en mä paljon tälläistä Pariisin katukuvassakaa ole nähnnyt :D

No, en mä kyllä oikein näihin ihastunu. Onko nuo jotain esiintymisasuja jonnekin aikuisviihdepaikkaan kun tuolla mallillakaan ei ole takkien alla mitään ja tuollainen peruukki?

Jos nuo olis jostain ranskalaisten tyylikkäiden naisten nettikaupasta ni noi peruukit olis veks ja malleilla olisi jotain muutakin yllä ja rekvisiittaa...

Mut jokaisella on oma tyylinsä.

Takin malli ja leikkaus oli upea: mustana minulle kiitos! Tai kyllä joku muukin väri kävisi, kunhan olisi yksivärinen. Mutta sanon kiitos ei noille kuoseille.
Tosin haluaisin kyllä ostettaessa kokeilla pitkien housujen kanssakin: kapean hameen kanssa varmaan sopii kyllä.

Yhteistyössä