Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:jeeeeee![]()
Meillä on sama maku.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:jeeeeee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:jeeeeee![]()
Meillä on sama maku.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:jeeeeee![]()
Meillä on sama maku.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun päällä nuo olisivat kamalia
Hoikalla ja kauniilla hienoja
P.S. Venäläiset naiset ovat aina osanneet olla huoliteltuja, naisellisia ja tyylikkäitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun päällä nuo olisivat kamalia
P.S. Venäläiset naiset ovat aina osanneet olla huoliteltuja, naisellisia ja tyylikkäitä.
Niin aina olivat ja ovat venäläis ja ranskalais naiset ensimäisenä jotka osaavat pukeutua naisellisesti ja erikoisesti =)
ja mä puhun vaan faktasta mitä on oikesti,enkä nyt ketään puolustelee
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun päällä nuo olisivat kamalia
Niin aina olivat ja ovat venäläis ja ranskalais naiset ensimäisenä jotka osaavat pukeutua naisellisesti ja erikoisesti =)
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:On B) :heart:
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan::heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan::heart:
No johan nyt.:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan::heart:
hih![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan::heart:
hih![]()
Oletpas herttaisella tuulella.No kerran vielä. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mun päällä nuo olisivat kamalia
Osa venäläisistä osaa, kaikki ei todellakaan. Mut toi takki ei ole mun mielestä kaunis, eikä tyylikäs, naisellinen ehkä. Yksivärisenä, jopa huomiota herättävän värisenä samalla leikkauksella kyllä hyvännäköinen takki.
Musta tolla kuosilla mauton, mut makuasioitahan nämä ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mikää tyylilyyli noissa vetimissä mut mikäs jos ite tykkää ja pokka kestää mennä nois ihmisten ilmoille![]()