Olisko hyvät,rattaista asiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minja

Vieras
http://www.lastentarvikepikkuhurmuri.fi/tuotteet.php?pid=53&iid=880

Ostaisitteko lapselle tälläiset matkalle,muuta käyttöä ei olisi.Lapsi jo 3v mutta koon puolesta vastaa 2v kokoa.

Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
miks 3.v pitää ostaa rattaat

Mietin vain että miten se jaksaa missään kävellä pitkiä matkoja jos ei ole rattaita.Ostamme nämä siis loma matkaa varten,omat olemme myyneet pois jo aikaa sitten.

Mä ostin ton tyyliset ku toi ekan linkin rattaat on ja on mielestäni hyvät.. Menee pieneen tilaan ja saa kumminki tavaraa alas ja muksun tarvittaessa makuuasentoon. Meidän mukus on kyl "vasta" n. 1 v.
Ostin rattaat keväällä ja ainakin tähän asti on toimineet hyvin

Minä ottaisin noista ehkä nuo alemmat eli ne mitkä maksoi 119? ja siksi, koska siinä ainakin sanottiin, että tilava se istuin osa ja pitkä makuu osa vai miten siinä nyt luki...

Ja uneilmasäleikkö ihmetteli miksi 3-vuotiaalle rattaat, niin kyllä meidänkin 3v. tarvii varsinkin reissussa rattaat, kun ei aina jaksa/halua kävellä ja jos vielä 3v. nukkuu päikkärit, niin rattaissakin on hyvä nukkua jos osaa niihin vielä nukahtaa. Ja meillä kans 3v. on enemmän 2v:n kokoinen.. :)

Jos vaan lomaa varten niin eikö käytetyt sais halvemmalla? Mulla kokemuksia VANHOISTA Brion rattaista, oliskohan jotkut Ponyt tai niiden esiäiti, mut ovat tosi näppärät ja kulkee maastossa kun maastossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Suosittelen ostamaan ennemmin tuo ikäiselle vaikka Ponyt,tukevammat ja muutenkin paremmat.

Peesi. Ponyt tai mallat tai mitä niitä onkaan. ihan perusrattaat, niihinkin saa kuomun hankittua. Nuo sattarityyliset ei välttämättä kestä painoa. Ite myin jo pois kaikki muut, mutta jätin Oran mallat. Kuopus on nyt reilu 3v, mutta joskus voi tulla kävelyreissuja jolloin hän ei jaksa koko matkaa kävellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos vaan lomaa varten niin eikö käytetyt sais halvemmalla? Mulla kokemuksia VANHOISTA Brion rattaista, oliskohan jotkut Ponyt tai niiden esiäiti, mut ovat tosi näppärät ja kulkee maastossa kun maastossa.

Olen monta viikkoa etsinyt käytettyjä mutta ihmiset pyytää niin kauheita hintoja että uudetkin saa sillä hinnalla.Yksikin tarjosi noita ekan tyylisiä ja ne maksoi enemmän mitä kaupassa saa uudet.Aika alkaa loppumaan kesken joten pakko mennä ja ostaa jotkut mukaan.Ensin ajattelin että ei tarvita mutta 3vkoa on pitkä aika tepastella ja todellakaan emme jaksa neitiä koko ajan kantaa.

Niin ja piti vielä lisätä että muutamat myy 5-10e rikkinäisiä,no kuka niitä sitten ostaa,en minä ainakaan.Itse katsoin noissa sitä painoa ja meillä kun neiti ei paina vielä edes 15kg niin ajattelin että sopii vielä ihan matkarattaisiin.Mutta pitänee mennä noita Poneja katsomaan jostain.

Käy ihmeessä kattoon tuolta pikkuhurmurista, (jos asut lähellä ) siellä on usein poistuvia värejä edullisesti.
Katsoppa netistä www.vauvatar.fi siellä näkyy olevan oran mallat aikas edullisesti ja niisä on kuomukin valmiina (kuomu maksaa muistaakseni n. 39e) Ja jos oikein luin niin toimituskulut vain 5 euroa!

Brion Ponyt ovat ehdottomasti paremmat, mutta en nyt uusia lähtis 3 vuotiaalle ostamaan! Meillä poika täytti juuri 3.v. eikä paina lähellekään 15kg:a, ja rattaista ollaan jo päästy eroon.
Brion Ponyissa on paras painoraja, muistaakseni 20kg.Sanoivat juuri tuolla Pikkuhurmurissa! Älä missään tapauksessa osta noin hepposen näköisiä kapistuksia kuin mitä linkitit!!

Tai sit vaan ihan ne perus sattarit, ilman mitään selkänojan säätöjä, jos ei päiväunia nuku rattaissa reissun aikaan =)
Menee pieneen tilaan eikä maksa uutenakaan paljoa.

Yhteistyössä