oliskos espoon äideillä halua kokoontua taas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenny s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 17:59 City Girl kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 17:43 PulttiBois kirjoitti:
ui, ui. siistii.
pulttis pääsee mukaan *jatkaa lallattelua*
eli siellä nähdään, mutta siis missä ensi viikon tiistaina??? :whistle: ;)

Mä olen odotellut että nuo muut sopivat paikan.Mulle kun on ihan sama. :whistle:

Ja mä kanssa odotellu samaa :). Niin ja meille myös sopii mikä vaan paikka, mut rantsu tosiaan ois kiva :).

Ja mun puolesta saapi kultaköynnös mieheskin tulla mukaan jos kerta lomalla on :D.

Ja Tiikeri, onon, kaikille avoin, tervetuloa mukaan vaan :). Vaikka meistä osa onkin tavannu jo monesti, niin uusia huolitaan mukaan, ja mekin ollaan sitäpaitsi nykyään Vantaalaisia ja silti saadaan tulla :D.

Jee, mentäiskö sit pulttis yhtä matkaa :D? Kampista? Vai millä tuutte?<br><br>

\

Jee, mentäiskö sit pulttis yhtä matkaa :D? Kampista? Vai millä tuutte?

[/quote]

hei, mennään vaan- espoo mulle aivan tuntematon paikka, joten tullaan enemmän kuin mielellään samalla kuljetuksella paikan päälle, mutta minne. sovitaan sitten riikka tarkempi paikka ja aika. kamppi kuulostaa hyvältä!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 19:06 pulttibois pikana kirjoitti:
\

Jee, mentäiskö sit pulttis yhtä matkaa :D? Kampista? Vai millä tuutte?

hei, mennään vaan- espoo mulle aivan tuntematon paikka, joten tullaan enemmän kuin mielellään samalla kuljetuksella paikan päälle, mutta minne. sovitaan sitten riikka tarkempi paikka ja aika. kamppi kuulostaa hyvältä!!

[/quote]

Kiva :). Sovitaan sitten joo tarkemmin että missä siellä kampissa nähdään. Tai jos paikka minkä sopivat on junaradan varressa tai lähellä, ni sit mennään junalla kyllä, on niin paljon nopeempaa :).

Kampista on hyvä lähteä, ku mennään ajoissa, ni päästään kaksien rattaiden kanssa samaan bussiin :D. Täytyy myöntää että Espoossa paljon tuntematonta mullekin, mut eiköhän me sit perille löydetä vaikka kartan kanssa :).

\
Kiva :). Sovitaan sitten joo tarkemmin että missä siellä kampissa nähdään. Tai jos paikka minkä sopivat on junaradan varressa tai lähellä, ni sit mennään junalla kyllä, on niin paljon nopeempaa :).

Kampista on hyvä lähteä, ku mennään ajoissa, ni päästään kaksien rattaiden kanssa samaan bussiin :D. Täytyy myöntää että Espoossa paljon tuntematonta mullekin, mut eiköhän me sit perille löydetä vaikka kartan kanssa :).

[/quote]

kiva kiva.. :D

MUTTA HEI, ehdotelkaahan nyt paikkaa!!!!! :attn: :wave: ;)

Minä ehdotin sitä Laurinlahden rantaa :whistle: Mutta ei vastauksia kuulunut... Miten sit olis Haukilahden ranta? Olis lähempänä ainakin teitä Helsingistä tulevia :) Ja siinä on kahvilakin, jos vaikka omat eväät unohtuu kotiin :D No, mitäs siitä sanotte??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 21:32 Peppi85 harmaana kirjoitti:
Minä ehdotin sitä Laurinlahden rantaa :whistle: Mutta ei vastauksia kuulunut... Miten sit olis Haukilahden ranta? Olis lähempänä ainakin teitä Helsingistä tulevia :) Ja siinä on kahvilakin, jos vaikka omat eväät unohtuu kotiin :D No, mitäs siitä sanotte??

ei sano mitään, mulle käy kaikki jos vaan riikka osaa paikan päälle johdattaa ja matka ei ole ihan tuhoton :whistle: ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 21:35 pulttis pikana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 21:32 Peppi85 harmaana kirjoitti:

ei sano mitään, mulle käy kaikki jos vaan riikka osaa paikan päälle johdattaa ja matka ei ole ihan tuhoton :whistle: ;)

Eeeh... Tota, haukilahteen, kai mä johonkin sinne ainakin osaan ku siellä pikkuveljeni vielä vähän aikaa asustaa :). Mutta sitten kun paikka on päätetty niin joku osaava saapi antaa neuvoja, niin kyllä me perille löydetään. Ja haukilahteen ainakin menee bussi suoraan kampista, tai itseasiassa parikin mut sitä en tiedä kuin lähellä pysäkit sitä rantaa :).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 22:04 jenny s kirjoitti:
rantsu kuulostaa tosi kivalta..mä en ihan hirveesti espoon rantsuista tiedä et joku muu ois parempi ehdottaa =) meille käy kaikki kun miehen kyydillä päästään..

Me taas noilla julkisilla ton pulttiksen kanssa tullaan, että josko sellasten läheisyydestä :). Miten sit haukilahden ranta, jos joku osais kertoa?, kun ei tiiä milloin toi peppi taas koneella on ku ne siellä reissussa vielä ovat :D.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 22:06 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 22:04 jenny s kirjoitti:
rantsu kuulostaa tosi kivalta..mä en ihan hirveesti espoon rantsuista tiedä et joku muu ois parempi ehdottaa =) meille käy kaikki kun miehen kyydillä päästään..

Me taas noilla julkisilla ton pulttiksen kanssa tullaan, että josko sellasten läheisyydestä :). Miten sit haukilahden ranta, jos joku osais kertoa?, kun ei tiiä milloin toi peppi taas koneella on ku ne siellä reissussa vielä ovat :D.

Meil on kone tääl kämpässä, jossa asutaan tää viikko :D :D

Joo, en tiiä, että miten lähelle Haukilahden rantaan tulee bussit, mutta se ranta on siis ihan lähellä keskusta, johon luulis bussien tulevan. Mun mielestä voitais vaikka treffata porukalla siinä ja kulkea siitä yhessä sinne rantaan, kun se on pikkuisen siellä syrjässä, että ei välttämättä löydä, jos ei tiedä, missä se on. Miltäs kuulostais? :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 22:11 Peppi85 kirjoitti:

Joo, en tiiä, että miten lähelle Haukilahden rantaan tulee bussit, mutta se ranta on siis ihan lähellä keskusta, johon luulis bussien tulevan. Mun mielestä voitais vaikka treffata porukalla siinä ja kulkea siitä yhessä sinne rantaan, kun se on pikkuisen siellä syrjässä, että ei välttämättä löydä, jos ei tiedä, missä se on. Miltäs kuulostais? :)

Hyvältä kuulostaa :). Siis mä en tiedä kyllä missä siellä keskus on, mut voinen broidilta sen selvittää :D. 111 ja 112 ainakin siitä broidin kämpän ohi ajaa...

Wau, teillähän oikein luxuskämppä, ettei tarvi olla nettipimennossa ja kärsiä vierotusoireista ku ei plussalle pääse :). Ootko käyny vaatteita mailista kattomassa by the way :D?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 22:27 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 22:11 Peppi85 kirjoitti:

Hyvältä kuulostaa :). Siis mä en tiedä kyllä missä siellä keskus on, mut voinen broidilta sen selvittää :D. 111 ja 112 ainakin siitä broidin kämpän ohi ajaa...

Wau, teillähän oikein luxuskämppä, ettei tarvi olla nettipimennossa ja kärsiä vierotusoireista ku ei plussalle pääse :). Ootko käyny vaatteita mailista kattomassa by the way :D?

Tää todellakin on luxuskämppä :D 4h+k, makkarissa plasmatv, olkkarissa videotykki, koko seinän kokoinen näyttö, sauna, terassi, parveke, hyvät sängyt, pesukone, kaikki kodinkoneet, pinnasänky, hyvät peitot ja tyynyt *hehkuttaa* :D Mutta ulkona me enimmäkseen ollaan :)

Kävin vähän alustavasti kattomassa mailia, aika monia niistä vaatteista mulla oli jo, mm. se mikki-collegepuku :) Mut siinä menis niin kauan aikaa, etten viitti loma-aikaa siihen käyttää, ehdinkö kattomaan kunnolla ens viikolla, tai tullaan lauantaina, ennen sitä tiistaita, kun nähdään?

missä sä peppi oikein olet, jossain palatsissa paasattavana vai? ;) ;)
aika hurjan upealta kuulostaa, missä ikinä olettekin lomalla :whistle: :D

Riikka-78, hyvä jos osaat perille. mä en, olenkohan koskaan käynyt koko haukipaikassa :whistle: :D
joten pulttis tulee koplansa kanssa kamppiin odottaa opastajaa B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 07:41 Peppi85 kirjoitti:
Tää todellakin on luxuskämppä :D 4h+k, makkarissa plasmatv, olkkarissa videotykki, koko seinän kokoinen näyttö, sauna, terassi, parveke, hyvät sängyt, pesukone, kaikki kodinkoneet, pinnasänky, hyvät peitot ja tyynyt *hehkuttaa* :D Mutta ulkona me enimmäkseen ollaan :)

Kävin vähän alustavasti kattomassa mailia, aika monia niistä vaatteista mulla oli jo, mm. se mikki-collegepuku :) Mut siinä menis niin kauan aikaa, etten viitti loma-aikaa siihen käyttää, ehdinkö kattomaan kunnolla ens viikolla, tai tullaan lauantaina, ennen sitä tiistaita, kun nähdään?

Oi mitä luxusta :). Niinniin, tottakai ootte päivät ulkona, mut onhan noi telkkari ja videotykki ihan kivat illalla sit ku Joonatan nukkuu :D.

Joo, toki ehdit kattoa, ois kiva just ennen sitä tiistaita, ni voisin sitte samalla tuoda ne mukana :D *ei mitenkään laiska*. Laittelen sit huutikseen ne mitä teillä jo on :). Mikaelkin sai joululahjax mun frendiltä ja sen perheeltä sen mikki-collegepuvun :D. En varmaan ite ois tullu ostaneexkaan, ku niinku varmaan oot huomannu ni meillä ei noita sinisiä vaatteita (paitsi farkut) paljon harrasteta :D.

Mutta joo, jos sä sitte ku palaatte ni annat vaikka jotkut ohjasteet, että missä se haukilahden keskus on, ku broidi on kesälomareissussa ni ei viittis sitä häiriä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 08:14 PulttiBois kirjoitti:
missä sä peppi oikein olet, jossain palatsissa paasattavana vai? ;) ;)
aika hurjan upealta kuulostaa, missä ikinä olettekin lomalla :whistle: :D

Riikka-78, hyvä jos osaat perille. mä en, olenkohan koskaan käynyt koko haukipaikassa :whistle: :D
joten pulttis tulee koplansa kanssa kamppiin odottaa opastajaa B)

Joo, toivotaan et osaan, täytyy luottaa et bussi vie ja toi peppi antaa neuvot, ku en kehtais broidia häiriä kesälomareissussa... (ja se varmaan jatkuvasti jossain menossa ettei varmaan ees puhelinta kuule)

Mä haluun kanssa pärnuun lomalle ku siellä tollasta luxusta on :D.

Mutta me näemme sitten kampissa viikon päästä, sovitaan tarkemmin sitte lähempänä aikaa ja muuta :)

Haukilahti kuullosta kivalta. Kattokaa netistä missä se on (vaikka osoite kartalta esim. eniro.fi) ja sit ytv:n reittipalvelusta reitti. Mullekkin käy kyllä missä vaan kun autolla tuun mut haukilahti ois ehkä ihan hyvä. Jos joku haluaa voin vaikka hakea kyytiin jostain tutummalta paikalta mut yhet rattaat vaan mahtuu mukaan. Omia en tarvitse mukaan. Eli, sanokaa kaikki juu tai haukilahteen ja ilmottakaa jos joku haluaa kyydin.

Juu, nähdään siellä. Kyllä me sinne jotenkin selvitään ton pulttiksen kanssa :D. Reittihaulla aika vaikee hakee kun ei tiedä tarkkaa osotetta että mihin pitäis päästä. Eli rannalla tuskin on katuosotetta?!

Tuolla olis 111:n reitti, josko joku osais sanoa, että tossako jossain se ranta on?

http://aikataulut.ytv.fi/reittiopas/fi/line/?&adv=&maploc=&mapline=659%3A5%3A2111++%3A20051101%3A&keya=&line=111&a=&aa=&an=&mapstyle=&nk=1&map=&px=2543535&py=6672401&ppx=2551897&ppy=6673407&zx=2543535&zy=6672401&ss=&se=&click=2&hlterm=&hlloc=&p=2&print=&zoom=16&x=150&y=200&width=600&height=400&nc=1
<br><br>

jos tolla dösällä tuutte ni sit teidän pitäs jäädä tos toppelundin koulun jälkeen..mut pitäskö kuitenkin treffata jossain esim.tossa koululla tai jossain lähempänä rantaa kun mun mielestä haukilahden rannalla on ainakin kaksi eri uimapaikkaa ni ei tarviis sit etsimiseen tuhlata aikaa =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 16:41 jenny s kirjoitti:
jos tolla dösällä tuutte ni sit teidän pitäs jäädä tos toppelundin koulun jälkeen..mut pitäskö kuitenkin treffata jossain esim.tossa koululla tai jossain lähempänä rantaa kun mun mielestä haukilahden rannalla on ainakin kaksi eri uimapaikkaa ni ei tarviis sit etsimiseen tuhlata aikaa =)

Toppelundin koulu olisi hyvä paikka kokoontua. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 16:50 City Girl kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 16:41 jenny s kirjoitti:

Toppelundin koulu olisi hyvä paikka kokoontua. =)

Eli mekin lie osataan sit jos vasta koulun jälkeen on pysäkki et ehditään se huomata :)

Yhteistyössä