Oliskos ilkeetä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Meillä kun tulee tiukka joulu, niin sovittiin miehen kanssa ettei osteta toisillemme lahjoja.
Mä oon kuitenkin "salaa" kauppareissuilla pihistelly, ja voisin ostaa miehelle joululahjaks yhden levyn jonka se todella haluaa.
Niin että, oonko mä nyt sitten ilkeä, jos ostan lahjan vaikka toisin sovittiin?

Oot ja et. Toisaalta on varmaan ihana saada juuri haluamansa lahja etenkin kun ei osaa odottaa sitä mutta toisaalta mulle tulis ainakin kurja olo kun ei sit olis mitään antaa toiselle. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:
En sanoisi ilkeä, mutta tyhmä. Jos kerran on SOVITTU, niin onko se niin helvetin vaikea pitää se lupaus?

Huono aamu?
:hug:

Ei ollenkaan huono, päinvastoin:vapaapäivä ja kaikenlaista kivaa luvassa. Mutta mulla on syyni olla vahvasti tuota mieltä. Ei ihan omakohtainen kokemus vastaavasta ja mitä se toi mukanaan, vaan sivusta seurasin ja ihmettelin. Kunnon kapelin sai aikaan tuollainen sopimuksen rikkominen...

Alkuperäinen kirjoittaja harmaja kirnupiimä:
Oot ja et. Toisaalta on varmaan ihana saada juuri haluamansa lahja etenkin kun ei osaa odottaa sitä mutta toisaalta mulle tulis ainakin kurja olo kun ei sit olis mitään antaa toiselle. :snotty:

On se niinkin... Toisaalta, mies ei kyllä osaa lahjaa mulle ostaa, ellen kerro tarkkaan mistä tykkään. Ja uskon et hän ilostuis.
Hmm... Täytyy viel miettii...

En menisi ostamaan/antamaan, kerta asiasta olisi sovittu. Itse olisin ainkin todella pahoillani jos mieheni ostaisi minulle eikä minulla olisi lahjaa hänelle. Älä vaan pilaa hänen joulua.

Osta vain. Mutta osaatko olla pettymättä, jos/kun mies pitää kiinni sovitusta, etkä sä saa lahjaa jouluna? Jos kuitenkin alitajuisesti odotat, että mieskin olisi ostanut sulle jotain?

Tuo olisi niin mun tapaista...meillä ei asiasta syntyisi mitään onkelmaa. mies on tosi huono ostamaan lahjoja ja olisi superiloinen tuollaisesta päätöksestä...mut tosiaan laita siihen teen molempien nimet et ostit sen yhteiseksi

Mun täytyy sanoa etten tykkäis jos oltais miehen kanssa sovittu ettei mitään osteta ja sitten mies hankkisikin mulle lahjan eikä mulla olisi mitään hänelle..
Lahjojen antaminen on yhtä mukavaa puuhaa kuin saaminenkin, joten jos on sovittu ettei niitä hankita niin minusta kannattaisi jättää se cd:n osto myöhemmäksi.
Voithan ostaa sen joulun jälkeen alennusmyynneistä ihan vain piristääksesi miestä raskaan työpäivän jälkeen, -voihan niitä lahjoja muulloinkin antaa kuin jouluna.

..jos nyt ostat lahjan vaikka on sovittu ettei lahjoja osteta niin kannattaako teidän tulevaisuudessakaan tehdä sopimuksia tuohon suuntaan kun kumpikaan ei sitten tiedä että aikookohan se toinen kuitenkin yllättää.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Voi elämä:
Vieläkö ap jahkaa samaa asiaa täällä? Unohda nyt jo se lahjan hankinta. Te olette sopimuksen tehneet, hei!

Älä hermostu! Mun piti aamulla lähtee lapsia viemään, niin en ehtiny koneella olla.
Kai sitä nyt saa mielipiteitä kysyä? :xmas:

Yhteistyössä