Ollaan oltu yhdessä yli 11 vuotta ja nyt mies kertoi...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
että on masturboinut monta kertaa meidän suhteen aikana. On aina kieltänyt kun oon kysynyt. Mua ei se masturbointi niinkään haittaa, vaan se valehtelu! Jos valehtelee tollaisesta, niin mistä muusta? Olenko mä ihan tyhmä kun loukkaannuin tosta? Se valehtelu vaan tuntuu niin pahalta... Miksei vaan voinut myöntää?
 
[QUOTE="noh";26951250]Miksi se nyt sen myönsi jos tähän asti salannut?[/QUOTE]

Sitä mäkin ihmettelen... Vonkasin seksiä ja mies sanoi ettei jaksa. Ihmettelin miksei jaksa, vaikka oltiin oltu melkein viikko ilman ja yleensä käytetään aina tilannetta hyväksi kun lapsi nukkuu tms. Kysyin vitsinä "Ai ootsä runkannu?". Mies vastasi: "No vittu olen! Eikö sais?". Kysyin että "Ootko oikeesti?" ja mies vastasi "No olen olen!". Sanoin että "Sä oot sanonu mulle ettet runkkaa" ja mies totesi kiukkuisena "No olen valehdellu!". Ehkä mä ylireagoin kun tuli itku... :/
 
No ei mulla ollut tähän asti syytä epäillä. Ollaan aina oltu toisillemme rehellisiä. En tiedä miksei ole aiemmin voinut myöntää. :( Mä olen kyllä aika mustasukkainen, mut kyllä tollaisessakin asiassa pitää olla rehellinen!

Mutta en käsitä mitä pahaa siinä on? Sen ymmärrän, että oot loukkaantunut salailusta. Miten voi olla mustasukkainen runkkaamisesta? Sitä en käsitä. Se ei ole sulta pois, päin vastoin. :)
 
Jos tää ei ole provo niin on ikävää että miehesi on valehdellut sinulle mutta toisaalta ymmärrettävää, jos on luullut/tiennyt/otaksunut että loukkaannut. Tottakai suhteen pelisäännöistä täytyisi sopia yhdessä ja se saako runkata ja katsoa pornoa on jo toinen juttu. Mutta ihan perus omakäsisetti on enemmän kuin normaalia. Mä ainakin teen sitä koska se on todella helppoa ja älyttömän nopeaa verrattuna aktiin, ei tietenkään seksiä korvaa mutta noin välipalana.
 

Yhteistyössä