[QUOTE="vieras";26951377]Nythän se OLI ap:lta pois, kun ukko ei enää jaksanut, kun oli runkannut.[/QUOTE]
Uskallan, epäillä että syy "jaksamattomuuteen" on joku aivan muu. Kuten ap itsekin sanoi, että mahdollisuuden tultua mies pilaa koko homman.
No tietty toisaalta typerää suuttua runkkaamisesta. Mutta olisin itseki näreissäni ap:n tilanteessa, jos joku 11v väittänyt ettei tee jotain ja sitten selviää että tekeekin. Minkä ihmeen takia pitää valehdella, Kyllä meillä ainakin on ihan molemminpuoleisesti tiedossa että itsetyydytystä harrastetaan. ei siitä tarvitse tietenkää raportoida, mutta kyllä asia on joskus tullut puheeksi ja molemma on ihan rehellisesti myönnetty.
No joo. Eihän tuo valehtelu ole ok. Siis jokainenhan tuota taitaa tehdä, mutta kysyttäessä voisi kyllä myöntääkin. Tulee just sellainen fiilis, että jos tuollaisesta pikkuasiasta ja pariskuntien kesken keskustellusta luonnollisestakin asiasta, pitää valehdella, niin mistäs muusta sitten... Tosin mä ihmettelen, miten olet mennyt tuollaista uskomaan.
No emmä tiedä.. Tavallaan tajuan, jos mies on sellainen että oikein korostaa ettei runkkaa ja sitten kuitenkin käy kädellä... Kyllä mäkin olisin vähän että mitvit? Että miks ihmeessä on pitänyt korostaa runkkaamattomuutta ja silti tehnyt niin? Että jos asiasta puhutaan niin ei voi olla vaan silleen että "no kyllähän sitä jokainen joskus"..
Ja kyllä mua ärsyttäis jos mä en saisi seksiä siksi että toinen on runkannut just....