M
metsänpeitto
Vieras
Ihan kuin se, että on nätti ja naisellinen, ja ehkä miesten mielestä hyvännäköinen (sehän se suurin synti on), on paha asia. Miksi se on paheksuttavaa ja väheksyttävää? Joten älykäs nainen on parempi kuin nätti nainen, ja onko kiltti nainen huonompi kuin ärhäkkä emäntä...?
Ja naisten pitäis vaan puurtaa tyylikkäänä presidenttiys mielessä. Hoh hoijaa teidän kanssa. En tajua tätä, tai tajuanpas: Suomi on täynnä kateellisia, toisiaan väheksyviä, ilkeitä naisia näköjään.
Siis kysymys oli onko naiset naisellisia? Vastaus: on.
Minusta tuntuu, että me kaksi olemme lukeneet tämän keskustelun hyvin erilaisella tavalla.