Ollakko vai eikö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miikkuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miikkuli"

Vieras
Alkaakko vakavaan suhteeseen miehen kanssa josta ei ole kuullut kuin huonoa?Kyseinen mies on siis siskon miehen ystävä ja siskon mukaan kaikkea muuta kuin sopiva kumppani.Kuulemma kohtelee naisia todella rumasti,paljon yhdenillanjuttuja,ei osaa sitoutua.Juo aivan liikaa,viikonloput menee baarissa.Hänellä on ollut vain yksi parisuhde ja sekin monta vuotta sitten.Sen jälkeen on kuulemma joka viikonloppu raahannut baareista kotiin kaiken maailman kammotuksia...Sisko on sitä mieltä ettei meidän kannata tapailla koska tulisin pettymään pahasti.

Olemme nyt tapailleet 2kk ja tänä aikana mies on viettänyt viikonloput kanssani selvinpäin.Kaverit ovat pyytäneet baariin mutta kuulemma viettää mielummin aikaa kanssani.On huomaavainen,tuo kukkia(!!)ja vaikuttaa todella ihastuneelta.Olen aika skeptinen enkä todellakaan katso nyt vaaleanpunaisten lasien läpi tätä.Mies on aika ujo muuta on kertonut pitävänsä minusta paljon.Kuulemma kukaan ei ole koskaan aikaisemmin saanut häntä näin sekaisin.Tuntuu kyllä olevan ihan tosissaan.Miten on,muuttuuko ihmiset?Voiko pelimiehestä saada iteselleen kunnon miehen? :)

Yleensä kuulopuheissa on ainakin jotain perää, mutta usein niitä myös väritetään aika lailla. Oletko kuullut keltään muulta hänestä, onko mies muidenkin mielestä tuollainen? Voihan olla, että siskollasi on jotain henkilökohtaista kaunaa häntä kohtaan.

En mä muiden puheiden vuoksi hommaa lopettaisi, mutta niin kuin itsekin sanoit, niin kannattaa kuitenkin katsoa asiaa varauksella ja objektiivisesti. Voithan ihan suoraan kysyäkin häneltä, että mitä mieltä hän on muiden puheista.

Ja voihan olla niin, että se parisuhteen kaatuminen sai hänet skeptiseksi naisia kohtaan ja alkoi sen vuoksi käyttäytyä noin. Jospa hän on vasta nyt alkanut olemaan valmis parisuhteeseen ja siinä välillä hummannut ilman päämäärää? Anna pojalle mahdollisuus, mutta pidä järki mukana :).

Ihmiset muuttuu. Itse olin ns.pelinainen kunnes tapasin mieheni. Siihen loppui yhden illan jutut jopa hänen pitkän matkansa ajan olin vain hänen enkä muita katsellut. Olen kaikki vuodet ollut uskollinen ja aion jatkossakin olla. Meillä on perhe ja olemme naimisissa.

Tutustu rauhassa itseksesi, anna ihmiselle mahdollisuus ja muodosta oma mielipiteesi. Älä välttämättä usko muita. Järkihän sinulla on päässä, kun ajattelet ihan itse etkä katsele tosiaan niiden vaaleanpunaisten lasien läpi. Onnea tulevaisuuteen!

Voi kiitos vastauksista :) Olemme puhuneet ja myöntää olleensa juuri sellainen mitä olen kuullut.Kuulemma aikasemmin ei ole ollut syytä viettää viikonloppuja muuten kuin baareissa.Ja kuulemma kukaan nainen ei ole tehnyt sellaista vaikutusta kuin minä.Vaikuttaa kyllä olevansa ihan tosissaan.Ehkä ihmiset tosiaan sitten muuttuu ja on annettava mahdollisuus näyttää se :)

[QUOTE="miikkuli";24373780]Voi kiitos vastauksista :) Olemme puhuneet ja myöntää olleensa juuri sellainen mitä olen kuullut.Kuulemma aikasemmin ei ole ollut syytä viettää viikonloppuja muuten kuin baareissa.Ja kuulemma kukaan nainen ei ole tehnyt sellaista vaikutusta kuin minä.Vaikuttaa kyllä olevansa ihan tosissaan.Ehkä ihmiset tosiaan sitten muuttuu ja on annettava mahdollisuus näyttää se :)[/QUOTE]

:) niinpä niin...

Yhteistyössä