F
Fleur de la Cour
Vieras
Meinaan haluisin kärpäseksi päiväkodin kahvihuoneen kattoon.. oli sen verran syyllistävät kommentit meille taas.. lauseet meni näin: 'Nyt kun eskari loppuu niin EIHÄN nyt sitten ole tarkoitus että sun vapaapäivinäsi lapsi olis täällä hoidossa?' (juu ja tämä on niin hiton herkkua tää kolmivuorotyön ja tuplavuorojen teko ja se kun olet aina töissä silloin kun muut ei ole, että tätähän mä just aina kaipaan äitinä, lyttyyn lyttäämistä) Ja toinen lause: 'Niin mitenkäs se heinäkuu sit olikaan?' Johon vastaan: 'Niin minä olen jo sanonut että mä olen koko heinäkuun töissä..' 'Mutta miehesi sit, se kai pitää lasta sit heinäkuun?' No kas kun en tiedä kun mies saa tietää lomansa yleensä miten sattuu pitkin kesää, miten nyt työmaalle milloinkin sopii ja on sitäkin tapahtunut että lomia on peruttu.. Että vissiin pitää ruveta hakemaan jotain yksityistä hoitopaikkaa kun kunnallisen puolen hoitajat hinkuu kesälomalle heinäkuussa lauseista päätellen!! emme taida oikeen olla suosiossa päiväkodissa kun toinen tekee kolmivuorotyötä ja toinen pääsee töistä miten sattuu ja on lähes joka toinen viikko työmatkalla. Taitavat paheksua, vai mitäs sanotte te jotka olette päiväkodissa töissä tai ootte joskus olleet?