U
ukkonen
Vieras
Mietin pitkän avioliittoni kohtaloa nykyään päivittäin. Meillä on lapsia, melko mukava yhteiselo jne., mutta mieheni kaljanjuonti saa minut surulliseksi. Mieheni juo olutta joka ilta, arkena 3-6 pulloa, viikonloppuisin 6-8 pulloa ja viiniä päälle. Hän ei humallu huomattavasti, mutta ei voi olla ilmankaan. Sanomattakin on varmaan selvää, ettei meillä ole juurikaan seksielämää. Hänen laukeamisensa kestää pitempään, kun hän on juonut, joten jossain vaiheessa huomasin, ettei hän enää halua seksiä selvinpäin. Ja koska minä en halunnut seksiä oluelta haisevan miehen kanssa, harrastimme sitä vain, kun molemmat olimme juoneet. Nyt olen jättänyt oman juomisen kokonaan pois (muutenkin se on ollut minulla vähäistä) ja seksielämämme on lähes kuollutta (noin kerta kuussa ja siinä olen joutunut antamaan periksi, että 3-4 kaljaa voi olla takana).
Vanhin lapsistamme puhuu kanssani isän tyhmästä juomisesta, se siis häiritsee häntä, vaikka mitään humalakäyttäytymistä ei olekaan. Huomaan, että mieheni on masentunut, hän ei huolehdi puhtaudestaan, ja kaikki remonttihommat ovat jääneet joko kesken tai ne on tehty huonosti. Kun joku mies tervehtii minua, on ensimmäinen ajatukseni, "voisiko hän olla kiinnostunut minusta?", sillä haluan jonkun lähelleni, jonkun joka välittää ja haluaa... minua....
Vanhin lapsistamme puhuu kanssani isän tyhmästä juomisesta, se siis häiritsee häntä, vaikka mitään humalakäyttäytymistä ei olekaan. Huomaan, että mieheni on masentunut, hän ei huolehdi puhtaudestaan, ja kaikki remonttihommat ovat jääneet joko kesken tai ne on tehty huonosti. Kun joku mies tervehtii minua, on ensimmäinen ajatukseni, "voisiko hän olla kiinnostunut minusta?", sillä haluan jonkun lähelleni, jonkun joka välittää ja haluaa... minua....