Olenko kamala ja huono ? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miami1987
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miami1987

Vieras
Olemme olleet mieheni kanssa kaksi vuotta suhteemme ensimmäinen vuosi oli aluksi mahtava mutta sitten alkoi iso alamäki , (olen kokenut aikaisemmin 4vuotta sitten hyvin vaikean ja henkisesti väkivaltaisen parisuhteen ) mieheni alkoi kohdella minua huonosti ja olin hyvin ahdistunut ja rikki , viimeinen kamala asia tapahtui puolivuotta sitten kun hän sai hirveän raivokohtauksen ja heitti minut ulos kylmään , jätin hänet, olin Shokissa ja itkin , entinen poikaystäväni pelasti minut sattumalta ja menin hänen luokseen , itkin monta tuntia ja join väkeviä , sitten menin nukkumaan ja hän alkoi vikitellä minua ja harrastimme seksiä , se oli kamalinta seksiä ikinä , itkin koko ajan , se ei tuntunut yhtään miltään , tuli hyväksikäytetty olo.. Palasimme mieheni kanssa yhteen kahden päivän kuluttua ja aloitimme kaiken alusta, hän sai ongelmiinsa apua terapiasta ja meillä menee todella hyvin ja rakastan häntä älyttömästi , nyt on vain ruvennut vaivaamaan teinkö väärin ? Petinkö? Pitääkö kertoa ? Olenko ihan hirveä ihminen, ansaitsenko ketään ? En haluaisi satuttaa miestäni koska kaikki on nyt niin hyvin ja olen onnellinen vihdoin .. Auttakaa , älkää haukkuko tai lytätkö :,(

No et kerro, opettele antamaan itsellesi anteeksi. Itsetuntoa olisi hyvä myös vahvistaa. Ihmisiä me vaan ollaan, ei ole olemassakaan täydellistä virheetöntä ihmistä, eihän koneetkaan siihen kykene,luojan kiitos.

Olemme olleet mieheni kanssa kaksi vuotta suhteemme ensimmäinen vuosi oli aluksi mahtava mutta sitten alkoi iso alamäki , (olen kokenut aikaisemmin 4vuotta sitten hyvin vaikean ja henkisesti väkivaltaisen parisuhteen ) mieheni alkoi kohdella minua huonosti ja olin hyvin ahdistunut ja rikki , viimeinen kamala asia tapahtui puolivuotta sitten kun hän sai hirveän raivokohtauksen ja heitti minut ulos kylmään , jätin hänet, olin Shokissa ja itkin , entinen poikaystäväni pelasti minut sattumalta ja menin hänen luokseen , itkin monta tuntia ja join väkeviä , sitten menin nukkumaan ja hän alkoi vikitellä minua ja harrastimme seksiä , se oli kamalinta seksiä ikinä , itkin koko ajan , se ei tuntunut yhtään miltään , tuli hyväksikäytetty olo.. Palasimme mieheni kanssa yhteen kahden päivän kuluttua ja aloitimme kaiken alusta, hän sai ongelmiinsa apua terapiasta ja meillä menee todella hyvin ja rakastan häntä älyttömästi , nyt on vain ruvennut vaivaamaan teinkö väärin ? Petinkö? Pitääkö kertoa ? Olenko ihan hirveä ihminen, ansaitsenko ketään ? En haluaisi satuttaa miestäni koska kaikki on nyt niin hyvin ja olen onnellinen vihdoin .. Auttakaa , älkää haukkuko tai lytätkö :,(

Viimeksi muokattu:
Älä lietso huolenaiheita väliinne, kaikki on nyt hyvin, ainakin toivottavasti. Älä todellakaan kerro mitään, koska se juttu ei kuulu enää tähän päivään. Tehän olitte erotilanteessa silloin, et voinut tietää, että menette uudelleen yhteen. Jos sinulla on paha olla tuon tapahtuneen takia ja haluat käsitellä sitä puhumalla, niin puhu jonkun hyvän ystäväsi kanssa. Miehelle ei kannata puhua, siitä voi pian tulla uusi riidan aihe ja miksi sellaisia ehdoin tahdoin kylväisit?

Mies oli heittänyt sinut ulos ja sinä jättänyt hänet. Et siis teoriassa ollut silloin miehen kanssa etkä näin ollen voinut pettääkään.

Mies saattaa kuitenkin nähdä asian toisin, joten parempi pitää suusi kiinni. Jos tunnet asiasta syyllisyyttä, se olkoon rangaistuksesi ajattelemattomuudestasi.

Joo, sinulla ei ole mitään velvollisuutta - eikä ees ihmisarvon mukaista oikeuttakaan - kertoa asioita, jotka vain loukkaavat ja jotka on tehty, kun et ole ollut parisuhteessa kyseiseen henkilöön.
Minä en kerro miehelleni yksityiskohtia seksielämästäni ajalta, kun emme ole olleet yhdessä - ellei hän nimenomaan kysele jotain - koska ajattelen, että loukkaan ja satutan häntä kertomuksillani enkä sellaista halua rakastamalleni ihmisille tehdä.

Kiitos että annoitte minulle voimia :) olen yrittänyt kohentaa itsetuntoani entisen parisuhteen jäljiltä mutta se on yllättävän vaikeaa kun sinut on murrettu ihmisenä ja henkeäsi on uhattu kahden vuoden ajan. Kyllä asiat viellä hyviksi järjestyvät jaksan uskoa niin :)

Uusimmat

Yhteistyössä