P
paris
Vieras
mikä/mitä teidän muiden mielestä on ns.oma aika? Kyseessä perhe jossa pieni vauva, ja arkeen kuuluu kovat taistelut tästä aiheesta :ashamed: olenko väärässä, josoletan äidinkin tarvitsevan omaa aikaa, siis ilman lastaan?? Mieheni mielestä minun oma aika on esim. ulkoilu kun otan lapsen mukaan, kaupassa käynti pikaisesti ja ruuan laitto :/ erimielisyyksiä siis syntyy harvasen päivä! Tottahan se on, että kun lapsen varsinkin ollessa pieni, äidin menot ovat kortilla, mutta pakkohan äidinkin on päästä tuulettumaan välillä!! enkä tarkoita mitään bilettämistä, vaan ihan vaikka shoppailua ilman että pitää lasta kantaa matkassa...sitten mies ihmettelee, kun minulta voimat lopussa, tiuskin hänelle enkä jaksa kotitöitä ilman "kitinöitä"
mieheni ei tällä hetkellä ole työssä, harrastelee jonkin verran, mutta hänen mielestään esim.auton korjaaminen ei ole omaa aikaa, vaikka lähteekin aamusta ja tulee iltapäivästä kotiin...minun mielestä tämä on juuri omaa aikaa!!??! olen kuulemma nipottava tiukkapipo, kun aina paasaan omista ajoista, ja on kuulemma selvää etten ollutkaan vielä valmis äidiksi!!! masentavaa!! mielipiteitä!!