Oma mies palstailemassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo

Vieras
Kyselen mielipiteitä siitä, että mitä jos huomaatte että oma mies palstailee ja keskustelee täällä? Ei tietenkään kirjautuneena, se olis jo todellakin liikaa.

Tajusin yhtäkkiä että mun mies on kirjoitellut täällä töissä ollessaan, tunnistin kirjoitustyylistä ja jutuista. Olen siitä ihan varma. Varmaan monille ok, mutta kyllä mun mielestä vähän outoa, että keskustelee mammojen ja yksinhuoltajien (enkä nyt tarkoita pahalla!) kanssa. Varsinkin kun monet keskustelut koskee seksiä ja suhteita. Eihän flirttailu netissä vakavaa ole, mutta silti. Ei tietenkään mihinkään nettideittailuun verrattavaa, mutta ei musta hirveän hyvältyä tunnu.

Mun miehestä miehille löytyis varmasti kiinnostavampiakin paikkoja bondata, kun ei ole selvästikään mitään seuraa hakemassa, ihan keskutelua ja viatonta flirttiä, jotka jotkut kirjautuneet tosin on ottaneet tosissaan. Ellei sitten halua nimen omaan synnyttäneiden peräpukamista jutella...

Mitä jos oma miehesi kirjoittelisi täällä?

Olenpa asiaa jo epäillytkin, koska tässä taannoin mieheni alkoi kutsua minua nimimerkilläni. Kieltämättä häiritsee.

Että J kun luet tätä, niin terveisiä vaan!

Mun odotusaikana mies kävi täällä jonkin verran, mutta lapsen synnyttyä se taitaa viettää täällä reilusti enemmän aikaa kuin minä =) Lueskelee kirjotuksia ja kyselee lapseen liittyviä asioita jos jokin mietityttää. Eikä mua haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitä vittua -Jukka-

Huti.

J
jahas, satiinko ihan oikea mies paikan päälle? :D Tämähän käy mielenkiintoiseksi..

ap, mä luulen, että miehes on innostunut palstailusta noitten iltalehtien otsikoiden takia. ;) Onhan täällä miehille mielenkiintoisia ketjuja! :D

Käy täällä ja kirjoittaa mustalla nikillä. (En kerro mille osastolle kirjoittelee enkä millä nikillä.) Ei haittaa enimmän aikaa. Kirjoitusten sisällöstä kylläkin toisinaan keskustellaan. :whistle:

Ei tässä ole kyse mustasukkaisuudesta. Oliskin, niin saatais jotain säpinää, no joo... Kyse on siitä että se on musta jotenkin säälittävää.

Itse kirjoittelen ihan toisella foorumilla kirjautuneena, ja ollaan sovittu miehen kanssa ettei sieltä lue juttujani. Sanoi, että ei sitä edes kiinnosta mun vauvajutut, ja tiedän ettei ole sieltä mitään lukenut. Olemme siis sopineet asian.

Mutta nyt olen muutaman viikon ajan lukenut tätä palstaa, koska täällä on aina niin aktiivista, joskin juttujen taso on välillä alle kynsinauhojen. En ole vielä kirjautunut, vaan lähinnä vain tutustunut palstaan. Olen pari keskustelua täältä miehelle näyttänyt, ja ääneen lukenut, ja ollaan saatu niistä huumoria ja keskustelua. Ja tietenki tuon lööppeihin menneen rämemajavan näytin;)

En tiedä. Jotenkin vain säälittävää ja yksinäistä. Luulin todella että sillä olis parempaa tekemistä töissä, ehkä sitten vain kaipaa huomiota ja juttuseuraa. Mikä tekee touhusta vielä säälittävämpää. Että terkkuja vaan sinnekin!

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
En tiedä. Jotenkin vain säälittävää ja yksinäistä. Luulin todella että sillä olis parempaa tekemistä töissä, ehkä sitten vain kaipaa huomiota ja juttuseuraa. Mikä tekee touhusta vielä säälittävämpää. Että terkkuja vaan sinnekin!

Ei kannattane ottaa tänne kirjoittelua niin vakavasti, omaa tai miehen.

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Käy täällä ja kirjoittaa mustalla nikillä. (En kerro mille osastolle kirjoittelee enkä millä nikillä.) Ei haittaa enimmän aikaa. Kirjoitusten sisällöstä kylläkin toisinaan keskustellaan. :whistle:

Mun mies kirjoittaa harmaana. Ei käytä hymiöitä, eikä ole kirjoitusvirheitä, kuivakkaa, fiksua huumoria, plus paljon asiantuntevia neuvoja tiettyyn alaan liittyen. Useimmiten tosin näköjään kaipaa vain juttuseuraa. Kirjoittanut siis vasta lööppien jälkeen.

Eikö teistä tollanen ole mitenkään säälittävää?

Mulle tuli olo, että jutelkoon sitten täällä muiden äippäliinien kanssa. Nykyään kun aika niin kortilla, ja ihan ikävä niitä meidän pitkiä keskusteluja, jotka on jääneet kun aika menee lapseen ja arkeen. Kaipa mäkin voisin löytää juttuseuraa jostain jäkis- tai futisfoorumista...

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Onko täällä sit yhtään pariskuntaa mustana? Muutaku mie ja eukko? Urpo ja helmi oli ennen, mut ei oo näkynyt juurikaan nykyään

hyi. Ettekö voi ihan livenä jutella?!? Ootteko eri huoneissa ja omilta koneilta vinkkailette hymiöillä toisillenne?!? Vai miten? Sanotteko hyvää yötkin koneen kautta?

Alkuperäinen kirjoittaja no jo on:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Onko täällä sit yhtään pariskuntaa mustana? Muutaku mie ja eukko? Urpo ja helmi oli ennen, mut ei oo näkynyt juurikaan nykyään

hyi. Ettekö voi ihan livenä jutella?!? Ootteko eri huoneissa ja omilta koneilta vinkkailette hymiöillä toisillenne?!? Vai miten? Sanotteko hyvää yötkin koneen kautta?

Voi pyhä yksinkertaisuus... Mitenhän helvetissä normaalit puhumiset tähän liittyy? Molemmat kommentoi juttui täällä ku siltä tuntuu.

Eikä tää oo mikään chatti. Vaan KESKUSTELUPALSTA!

Pointti on siis se, että mies ei tiedä että mä olen tajunnut että se kirjoittelee täällä. Enkä ole viitsinyt mitään sanoa. Varmaan tosin tän ketjun luettuaan tajuaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Pointti on siis se, että mies ei tiedä että mä olen tajunnut että se kirjoittelee täällä. Enkä ole viitsinyt mitään sanoa. Varmaan tosin tän ketjun luettuaan tajuaa.

Kerro sitten sille jo äkkiä!

Vai aiotko salaa stalkata mitä miehesi kirjoittelee? :whistle:

Yhteistyössä