omituinen lehti"tilaus"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
tilasin netistä Talo&Koti lehden näytenumeron. Yhden numeron siis. Ja tarkistin vielä että sillä ei sitoudu mihinkään tilaukseen.

No tuli lehti.

Sitten tuli toinen lehti. Tässä vaiheessa soitin ja sanoin etten halua tilata lehteä, halusin vain sen tutustumisnumeron. Sieltä katsoivat että ei mulla ole siellä tilausta. Ja sanoin vielä että en halua tilata ja jos joku lasku tulee, en sitä maksa koska en ole tilannut mitään. Selvä.

Tuli kolmas lehti.

Ja taisi tulla neljäskin lehti.

Laskua ei ole kuulunut. Äsken tuli sitten tekstiviesti että tilauksenne on päättymässä, tilaa nyt edullisesti kestotilaus hintaan se ja se lähettämällä tekstiviesti numeroon xxx....

Okei, mikä tilaus mulla nyt päättyy jos tilausta ei edes ole? Ja jos joku lasku tulee niin en kyllä sitä aio maksaa....

Lehtiyhtiöt vedättää tunnetusti, mutta voi olla että tarjosivat näytenumeroa muutaman lehden verran, jonka jälkeen tarjoavat mahdollisuutta tilata lehti. uskoisin, että ihminen tilaa helpommin kun on saanut lehteä jonkin aikaa eikä vain yhtä numeroa

Mä just eilen tein avauksen etten tilaa tuolta Formasta mitään, mulle lähetettiin lehti mitä en alunperinkään (puhelinmyyjältä) tilannut ja peruin sen tietty heti... Kaksi lehteä ehti tulla ja sen jälkeen yli 70e lasku, otin yhteyttä Formaan ja sieltä sanottiin että lasku on aiheeton, sama lasku tuli kuitenkin taas kk päästä, tälläkin kertaa sain sähköpostin että lasku on aiheeton. Ok, kului reilu kk ja taas sama lasku tuli... Laitoin sähköpostia ko. puljuun että sain TAAS saman aiheettoman laskun, mitään vastausta en saanut mutta eilen kyseistä laskua karhusi multa perintäyhtiö... Soitin sinne heti ja kuinka ollakaan perintäyhtiön täti ei kuulostanut lainkaan yllättyneeltä. Aika kyseenalaista laskutusta kai aika paljon muutenkin Formalla.
Mut toivotaan että sä sait vaan lehdet etkä laskuja =)

Mulle tuli kerran hesari kuukauden verran, vaikken ollut edes tilannut sitä. Oli mulle lehtimyyjä pari kertaa soittanut, mutta sanoin selvästi (tai ehkä en sittenkään lehtimyyjäkielellä tarpeeksi selvästi) etten tilaa. Eka kun se tuli, luulin että on vaan joku näytenumero, mutta sitten tuli seuraava ja seuraava. Hassuinta oli, ettei lehdet tulleet mun osoitteella, mutta lasku tuli kyllä. Yritin ilmoittaa niille, että nyt on tullut joku virhe, mutta soitin eka väärään paikkaan ja sitten se vain jäi. Oli onneksi vain parikymppiä.

Mutta puhelinmyynti on perseestä.

Yhteistyössä