on off tunteet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen25
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen25

Vieras
Mahtaako olla ihan normaalia jos suhteessa tunteet vaihtelee koko ajan laidasta laitaan...? Välillä on ihan rakastunut ja välillä taas miettii olisiko parempi vaan erota... mies on tosi herttainen ja huomioonottava mutta omaa myös piirteitä jotka välillä ottavat päähän aika paljonkin... toisaalta eron ajatteleminen ahdistaa sekin todella paljon... tämä suhde on toinen pitempi suhteeni, mutta ei nyt tunnu olevan apua mistään kokemuksestakaan...

Hei, riippuu sinun luonteestasi ja erittäin paljon siitä millainen suhde teillä on? Mitkä miehen piirteet saavat sinut vihaamaan häntä niin paljon että mietit eroa? Mikä toisaalta ero ajatuksessa ahdistaa niin paljon, että kuitenkin pysyt hänen kanssaan?

Jonkin verran tunteet kumppania kohtaan varmasti pitkässä suhteessa vaihtelevat se on ihan normaalia, mutta tuollainen vuoristorata mitä viestistäsi ymmärsin niin mielestäni se kertoo siitä, että teidän suhteessa ei kyllä ihan kaikki ole kunnossa tai ainakaan se ei kuulosta järin onnelliselta suhteelta ja sinun pitäisi yrittää punnita asioita. Jos ei se miehen kanssa yhdessä onnistu niin sitten itseksesi. Pidemmän päälle tuollainen on todella kuluttavaa.

Siis mina olen ihan samanlainen ja joskus tuntuu etta olen oikeasti jotenkin mielenvikainen!
Olen ollut kerran ihan oikeasti rakastunut ja rakastanut mutta siltikin tunteet menee vuoristorataa, ylos ja alas, hyvin ja huonosti ja taman takia sitten totta kai aina kehittelen mukavat riidat.
Kamalaa, karsin siita itsekin enka yhtaan tieda mista se voisi johtua! ?

Yhteistyössä