On pimeän työn tekeminen kyllä kätevää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nii ja auta armias kun joskus vuosien päästä selviää, että on tehny pimeetä! Verottaja iskee kovaa ja korkeelta ja ottaa kaiken irti minkä saa ja vähän ylimääräistä! *ukolla kokemusta*

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Nii ja auta armias kun joskus vuosien päästä selviää, että on tehny pimeetä! Verottaja iskee kovaa ja korkeelta ja ottaa kaiken irti minkä saa ja vähän ylimääräistä! *ukolla kokemusta*

Ei sitä voi kukaan mitenkään todistaa, joten turha huoli.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jos on rahat tiukilla niin mies vaan töihin viikonlopuksi ja taas on rahaa. Helpottaa huomattavasti kotona oloa :whistle:

Niinpä.Itse olen tehnyt pimeetä kolmatta vuotta.Ei mitään ongelmaa ,kun on välillä harjoittelemassa virallisesti,niin ei työkkäristä tuputa vierasmitään.

Alkuperäinen kirjoittaja .....:

Ei sitä voi kukaan mitenkään todistaa, joten turha huoli.

Aivan oikein.!!!
kuka tässä suomen maassa rikkaaks lyö tavallisella rehellisellä työllä, eikä sillä pimeellä. pääasia et tulee toimeen!!

Mun mies teki pimeenä töitä pitkään, mutta kun mä lähdin töihin, oli miehenkin pakko sitten mennä virallisesti töihin, kun ei oltais saatu muuten hoitopaikkaa lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies teki pimeenä töitä pitkään, mutta kun mä lähdin töihin, oli miehenkin pakko sitten mennä virallisesti töihin, kun ei oltais saatu muuten hoitopaikkaa lapsille.

Mun mies on myös oikeassa työssä ma-pe klo 8-16.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mun mies on myös oikeassa työssä ma-pe klo 8-16.

eiku pimeetä työtä kehiin, vittuuks näille saatanan veroherroille maksamaan mitää ylimäärästä*!!

Mistäs niitä pimeitä töitä keksisi? Vinkkejä?

En millään muotoa kannata piemän työn tekemistä vakituisena elinkeinona, mutta väliaikaisena "hätätilarakaisuna" hyväksyn. Itselläni alkaisi pian olemaan se hätätilaratkaisu edessä, lisähommia pitäisi jostain keksiä pimeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaiks:
Mistäs niitä pimeitä töitä keksisi? Vinkkejä?

En millään muotoa kannata piemän työn tekemistä vakituisena elinkeinona, mutta väliaikaisena "hätätilarakaisuna" hyväksyn. Itselläni alkaisi pian olemaan se hätätilaratkaisu edessä, lisähommia pitäisi jostain keksiä pimeitä.

Itse sain sattumalta paikan kurssin jälkeen.Eiköhän esim. taksit osittain aja pimeenä.

Yhteistyössä