H
harmailee
Vieras
Vuosi sitten mies petti mua. No ei siinä mitään sehän on vaan kova panemaan kavereittensa mielestä mutta mäpä sain tarpeekseni sen "elvistelyistä" ja kostin sille ni mä oon nyt sitten hänen kavereittensa mielestä kylän yleinen huora. Jees juttu. Eikä siinä mitään mutta mies salailee mua ja muksuja ettei kukaan tiedä että hän seurustelee edelleen mun kanssa. Eli mihinkään ei mun kanssa kehtaa mennä ku häpeää mun seuraa.
Juu mun vika vitt*ako petin mutta sattuu se silti ihan sairaasti ku mies ajattelee noin ja silti haluaa seurustella kun tykkää musta niin paljon. Mä en helv*tti jaksa enää mutta mulla ei oo kanttia jättää miestä koska menettäisin samalla toisen lapsistani. Tai en näkis sitä joka päivä ja se hajottaa mut täysin...
Niin paljon tekis mieli vetää kunnon perseet ja haistattaa kaikelle pitkä vehje!!!!
Antaa tulla kiviä, kukkia tai mitä vaan.
Juu mun vika vitt*ako petin mutta sattuu se silti ihan sairaasti ku mies ajattelee noin ja silti haluaa seurustella kun tykkää musta niin paljon. Mä en helv*tti jaksa enää mutta mulla ei oo kanttia jättää miestä koska menettäisin samalla toisen lapsistani. Tai en näkis sitä joka päivä ja se hajottaa mut täysin...
Niin paljon tekis mieli vetää kunnon perseet ja haistattaa kaikelle pitkä vehje!!!!
Antaa tulla kiviä, kukkia tai mitä vaan.