On se niin väärin (mies kuulemma häpeää mua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailee

Vieras
Vuosi sitten mies petti mua. No ei siinä mitään sehän on vaan kova panemaan kavereittensa mielestä mutta mäpä sain tarpeekseni sen "elvistelyistä" ja kostin sille ni mä oon nyt sitten hänen kavereittensa mielestä kylän yleinen huora. Jees juttu. Eikä siinä mitään mutta mies salailee mua ja muksuja ettei kukaan tiedä että hän seurustelee edelleen mun kanssa. Eli mihinkään ei mun kanssa kehtaa mennä ku häpeää mun seuraa.
Juu mun vika vitt*ako petin mutta sattuu se silti ihan sairaasti ku mies ajattelee noin ja silti haluaa seurustella kun tykkää musta niin paljon. Mä en helv*tti jaksa enää mutta mulla ei oo kanttia jättää miestä koska menettäisin samalla toisen lapsistani. Tai en näkis sitä joka päivä ja se hajottaa mut täysin...
Niin paljon tekis mieli vetää kunnon perseet ja haistattaa kaikelle pitkä vehje!!!!

Antaa tulla kiviä, kukkia tai mitä vaan.

tytär on sille niin tärkeä että haluaa hänet eron tullessa ja pitää korjata sen verran että tuota uutta lasta se salailee kun ei usko sen olevan hänen... Ja mua tietty...

no toi pettämisjuttu oli kummaltakin tyhmästi tehty ja ei ois kannattanut kostaa vaan oisit suoraan heittänyt pihalle. Ei voi kovin paljon välittää jos suo häpee. paskamainen juttu. Mistä tiiät että ottais teidän muksun?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tytär on sille niin tärkeä että haluaa hänet eron tullessa ja pitää korjata sen verran että tuota uutta lasta se salailee kun ei usko sen olevan hänen... Ja mua tietty...

no voihan... mene isyystestiin ja osoita et se on hänen.Kai se on??

Alkuperäinen kirjoittaja v:
no toi pettämisjuttu oli kummaltakin tyhmästi tehty ja ei ois kannattanut kostaa vaan oisit suoraan heittänyt pihalle. Ei voi kovin paljon välittää jos suo häpee. paskamainen juttu. Mistä tiiät että ottais teidän muksun?

On sanonu ja voi olla että eron tullessa jotutuisin molemmat antamaan miehelle koska en usko pärjääväni yksin lasten kanssa... :ashamed:
Eron tullessa otan asiat suht raskaasti eikä mulla välttämättä ole voimia hoitaa kahta lasta. :ashamed:
En ole mikään vahva ihminen vaan muserrun aika pienestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no voihan... mene isyystestiin ja osoita et se on hänen.Kai se on??

Ollaan otettu jo ja ensi viikolla tulee tulokset.

Mä oon miettiny sitäkin että oliskohan helpompaa vaan joku päivä yksinkertasesti odottaa et mies on tulossa töistä ja kun on pihassa ite lähtee taka ovesta pois eikä vaan tulis enää takas.
Mä oon täällä talossa vaan panona, siivojana, lastenhoitajana ja kokkina. Muuhun musta ei taida olla....

No miten sinä enää tuosta tilanteesta voit musertua? Anteeksi vain, mutta mies on perseestä ja samoin hänen ystävänsä. Hän loukkaa sinua päivittäin ja on selkeästi marttyyrityyppiä. ja on sitä ihan varmasit joka hemmetin muussakin asiassa. Eihän teillä yksinkertaisesti ole tulevaisuutta, mietis nyt vähän? Miten sinä voit olla ihmisen kans, joka ei voi sun kans kulkea kaupungilla tai lomalla tai hyvä jos samassa talossa asua? Eihän siitä tuu hevon v*ttua suoraan sanottuna. Ei teillä ole tuolla menolla mitään mahdollisuuksia. Ja se pitää ymmärtää, koska sun oma itsetunto menee tuolla tahdilla.

Ja koska et halua lapsia luovuttaa miehelle, niin et tietenkään jätä lapsia ja lähe kävelemään. Pyydät apua. Aika moni ihminen tarvittsee erossa nimenomaan apua, koska on muitakin asioita selvitettävänä. Ei sinun tarvitse yksin selvitä lastenhoidosta ym erossa, joko pyydät apua kunnalta tai sitten ystäviltä tai vaikkapa vanhemmilta, jos elossa ovat.

Ja en jäisi tuohon suhteeseen. Mielestäni oli typerästi tehty tuo, että kostopetit. Mutta se on nyt mennyttä. Te ette selkeesti pääse tuossa hommassa eteenpäin. Eli joko meette eteenpäin tai eroatte, ei tuolla menolla voi jaksaa..näkeehän sen jo siitä, että kirjoittelet tänne aika epätoivoisena tilanteestasi ja olet miettinyt mitä erilaisempia ratkaisuja. Haet nyt apua, vaikka neuvolasta, jotta osaavat ohjata sinut eteenpäin. Ei sinun tarvitse yksin keksiä mitä asioita pitää hoitaa ym. Toinen vaihtoehto on, että mies hyväksyy sinut ja oman ja isnun pettämisesi..samoin sinä..ja jatkatte eteenpäin. Se on vaan vähän vaikea homma, jos tilanne on tuo. Eli jotenkin tilanteen pitää muuttua, et selkeästi jaksa tuota menoa. Ja onkin hyvin epäreilua, että sinua pidetään huorana mutta miestä taas mainiona. Eihän se nyt mitenkän pidä paikkaansa edes.

Älä usko valheisiin.

Lapset pitävät sut kiinni arjessa, lasten kanssa ei voi vaan jäädä tuleen makaamaan. Ja kun aikaa on kulunut, huomaat miten naurettavaa oli olla tuommoisessa suhteessa. Niin ja lapsiasi sinä et menetä, suomessa saa äiti lähes aina huoltajuuden, ellei äitiä voida vedenpitävästi todistaa hulluksi tai pahasti narkkikseksi (ja silloinkin äiti voi saada huoltajuuden..)

Ei muuta kun alat etsimään uutta asuntoa itsellesi ja lapsille.

Miehesi ei viitsi kulkea kanssa tai myöntää seurustelevan kanssasi? Jos et olekaan syy tuohon, vaan miehelläsi onkin joku toinen nainen koko ajan. Kun et näyttäydy miehesi kanssa missään, ei kukaan tiedä miehesi olevan edelleen varattu.

Suhteenne on ajautunut siihen tilanteeseen, että molempien täytyisi antaa kaikkensa suhteelle, jotta se onnistuisi. Miehesi kuulostaa keskenkasvuiselta vastuuta pakoilevalta miehen alulta, joten ei tule olemaan helppoa. Jos eroon päädytte, tietenkin otat lapset mukaan. Et voi erottaa lapsia toisistaan.

Itse en olisi päivääkään miehen kanssa, joka pettää tai häpeäisi minua ja lapsiamme. En. Ja ei mies voi noin vaan lasta sinulta viedä. Tyyppi vaan pelottelee ja käyttää sinua hyväkseen. Katsos kun lapsen kanssa eläessä ei pääsis paneskelemaan vapaasti ympäri kyliä. Ja miehen kavereille haistattaisin paskat.

Totta. Siis ihan tosi, Suomessa äiti saa aina huoltajuuden. LUultavasti saatte yhteishuoltajuuden. Mutta siis nainen voittaa lähestulkoot aina. Mikä onkin täysin epäreilua. Mies vain pelottelee, kuvittelee että hänellä on sinuun yliote. On varmasti murtanut itsetuntoasi jo pitkään ja luulee, että siinä pysyy. Onhan kätevää, että joku siivoaa ja toimii vakipanona. Älä oikeasti tuohon lankaan mene!

Niinkuin huvitutti ym ovat sanoneet, niin aika paljon saisitte molemmat tehdä, ett tuosta jutusta tulis kannattavaa. Ja aina kannattaa miettiä, onko se parisuhde kannattava..varsinkin jos oma mielenterveys järkkyy!

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Totta. Siis ihan tosi, Suomessa äiti saa aina huoltajuuden. LUultavasti saatte yhteishuoltajuuden. Mutta siis nainen voittaa lähestulkoot aina. Mikä onkin täysin epäreilua. Mies vain pelottelee, kuvittelee että hänellä on sinuun yliote. On varmasti murtanut itsetuntoasi jo pitkään ja luulee, että siinä pysyy. Onhan kätevää, että joku siivoaa ja toimii vakipanona. Älä oikeasti tuohon lankaan mene!

Niinkuin huvitutti ym ovat sanoneet, niin aika paljon saisitte molemmat tehdä, ett tuosta jutusta tulis kannattavaa. Ja aina kannattaa miettiä, onko se parisuhde kannattava..varsinkin jos oma mielenterveys järkkyy!

Erotilanteessa pyritään säilyttämään lapsen/lasten elämä mahdollisimman samanlaisena ja tuttuna ja useimmiten äiti on perheessä se pääasiallinen hoitaja lapsille. Siksi lapset usein jäävät äidille, hyvin lunnollista :)

Yhteistyössä