K
karua
Vieras
Hain yhtä työpaikkaa, enkä saanut yhteyshenkilöä kiinni ennen hakuajan päättymistä. Lähetin silti hakemuksen ja soitin muutama päivä sen jälkeen, koska halusin varmistaa muutamaa vaatimuskohtaa, että oliko ne siten, kuin olin ymmärtänyt. Ja siis sanoin, että yritin tavoittaa jo aiemmin.
Vastaus oli varsin tylyyn sävyyn, että kyllä he osaavat valita oikean henkilön!
Kyllä työnhakija on näinä päivinä alinta saastaa, jota ei tarvitse kohdella ihmisenä.
Vastaus oli varsin tylyyn sävyyn, että kyllä he osaavat valita oikean henkilön!
Kyllä työnhakija on näinä päivinä alinta saastaa, jota ei tarvitse kohdella ihmisenä.