?
...
Vieras
Elikkä ongelmani on sisareni ja tämän aikuinen tytär. Molemmat ovat minulle todella tärkeitä ja haluaisin auttaa heitä ongelmansa kanssa, en vain tiedä miten.
Sisareni tytär on 26, valmistunut 4 vuotta sitten ja siitä lähtien ollut vakituisessa työssä. Hän on naimisissa miehen kanssa jonka kanssa ollut yhdessä teinistä asti. Siskon tyttöni osti itselleen hevosen pari kuukautta sitten pitkän harkinnan ja hevoshulluuden jälkeen. Nykyään lähestulkoon hänen kaikki aikansa menee kyseisen eläimen parissa, mutta itse hän on ainakin omien sanojensa mukaan todella onnellinen. Sisareni taas odottaa malttamattomasti lapsenlapsia ja äiti ja tytär ovat monet sanaharkat asiasta käyneet. Sisaren mielestä hevosen osto oli täysin typerää, pitäisi keskittyä perheen perustamiseen, tytär taas ei lapsia halua ollenkaan, mutta sisareni ei usko häntä, suuttuu vain kun tytär kertoo kantansa. Tytär on käynyt tekemässä sterin vuosi sitten Briteissä (siellä sen saa 25 vuotiaana) mutta ei uskalla kertoa tästä äidilleen.
Haluaisin siis saada molemmat osapuolet ymmärtämään ja kunnioittamaan toisiaan, mutta en tiedä miten.
Sisareni tytär on 26, valmistunut 4 vuotta sitten ja siitä lähtien ollut vakituisessa työssä. Hän on naimisissa miehen kanssa jonka kanssa ollut yhdessä teinistä asti. Siskon tyttöni osti itselleen hevosen pari kuukautta sitten pitkän harkinnan ja hevoshulluuden jälkeen. Nykyään lähestulkoon hänen kaikki aikansa menee kyseisen eläimen parissa, mutta itse hän on ainakin omien sanojensa mukaan todella onnellinen. Sisareni taas odottaa malttamattomasti lapsenlapsia ja äiti ja tytär ovat monet sanaharkat asiasta käyneet. Sisaren mielestä hevosen osto oli täysin typerää, pitäisi keskittyä perheen perustamiseen, tytär taas ei lapsia halua ollenkaan, mutta sisareni ei usko häntä, suuttuu vain kun tytär kertoo kantansa. Tytär on käynyt tekemässä sterin vuosi sitten Briteissä (siellä sen saa 25 vuotiaana) mutta ei uskalla kertoa tästä äidilleen.
Haluaisin siis saada molemmat osapuolet ymmärtämään ja kunnioittamaan toisiaan, mutta en tiedä miten.