F
frisse
Vieras
Onko tämä teistä normaalia? Oma äitini touhoaa minun raskauteni kanssa niin, että lukee itsekin näitä neuvolasta saatuja viikkokirjoja jossa kerrotaan mitä raskaudenvaiheissa käydään läpi. Hänen mies kun hänelle on asiasta maininnut, että ihan niin kuin sinä tässä odotattaisit vauvaa niin hän vastaa mutta minähän odotan...
Tämä on jo kolmas kerta kun hän mainitsee että hänestä tuntuu kuin hän odottaisi.
Minua tämä häiritsee suunnattomasti, koska sehän olen minä ja mieheni jotka tässä odottavat, ei hän. Tuntuu kuin hän omisi vauvan suoraan mahastani. Ihan kuin kokemani asiat olisivat hänen...Tämä ei ole yhtään kivaa. Kohta en enää halua kertoa omalle äidilleni tuntemuksistani mitään, koska tunnen menettäväni ne sitä myötä kun kerron...
Onko tämä ihan hullua vai ylireagoinko minä?
Tämä on jo kolmas kerta kun hän mainitsee että hänestä tuntuu kuin hän odottaisi.
Minua tämä häiritsee suunnattomasti, koska sehän olen minä ja mieheni jotka tässä odottavat, ei hän. Tuntuu kuin hän omisi vauvan suoraan mahastani. Ihan kuin kokemani asiat olisivat hänen...Tämä ei ole yhtään kivaa. Kohta en enää halua kertoa omalle äidilleni tuntemuksistani mitään, koska tunnen menettäväni ne sitä myötä kun kerron...
Onko tämä ihan hullua vai ylireagoinko minä?