B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Musta olis ihanaa kun olis tuollainen ikäero.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meiju:mun mielestä on "liian" vanha.. ei kuitenkaan isän iällä niin paljon merkitystä kuin äidin mut silti. Mä ajattelen sen aina niin et kun lapsi on sen ja sen ikäinen niin isä on jo.. tuokin kun lapsi pääsee ripiltä niin isä on jo yli 65v =/
No kun tykkäisin että mies olisi reilusti vanhempi. Saisi ainakin tuntea olevansa nuori, ja mieskään ei ehkä vilkuilis nuorempia kun olis jo nuorikko kotona.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Musta olis ihanaa kun olis tuollainen ikäero.![]()
Mitä ihanaa siinä on??
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:no itse aina ennemmin ajattelin että haluan itseäni ainakin 15 vuotta vanhemman miehen mutta nyt olen ollut onnellisesti naimisissa itseäni 10 kuukautta nuoremman miehen kanssa jo 8 vuotta. Ei se ikäero haittaa tosin sitten kun itse olet alle 50 on miehesi jo liki 60 alkaa ehkä ikäero haittaamaan tosin riippuu se toisesta ja kuinka nuorekas hän on.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:en ikään vois ajatellakkaan et oisin nuin paljon vanhemman miehen kans
Alkuperäinen kirjoittaja Buahahaa:Olen 37 ja mies siis 13 v vanhempi.... lapsiakin haluttas... onko liian vanha isäksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Buahahaa:Olen 37 ja mies siis 13 v vanhempi.... lapsiakin haluttas... onko liian vanha isäksi?
Heh, sama. Mutta meillä on toisinpäin, minä olen 37-vuotias ja mies on 24.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Buahahaa:Olen 37 ja mies siis 13 v vanhempi.... lapsiakin haluttas... onko liian vanha isäksi?
Mä en edes voisi harkita olevani 13 vuotta nuoremman kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja Buahahaa:Olen 37 ja mies siis 13 v vanhempi.... lapsiakin haluttas... onko liian vanha isäksi?
Mä en edes voisi harkita olevani 13 vuotta nuoremman kanssa![]()
No en mäkään! Sehän olis sitten 18v. jätkä...![]()
Yks 11 vuotta nuorempi oli joskus tyrkyllä yhdeksi yöksi, mutta ei kiitos ikäeron takia. Yhden 6 vuotta nuoremman kyllä voisin ottaa.
:saint: