Onko 13 vuoden ikäero liian iso?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Buahahaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mielestä on "liian" vanha.. ei kuitenkaan isän iällä niin paljon merkitystä kuin äidin mut silti. Mä ajattelen sen aina niin et kun lapsi on sen ja sen ikäinen niin isä on jo.. tuokin kun lapsi pääsee ripiltä niin isä on jo yli 65v =/

Alkuperäinen kirjoittaja meiju:
mun mielestä on "liian" vanha.. ei kuitenkaan isän iällä niin paljon merkitystä kuin äidin mut silti. Mä ajattelen sen aina niin et kun lapsi on sen ja sen ikäinen niin isä on jo.. tuokin kun lapsi pääsee ripiltä niin isä on jo yli 65v =/

Nii, mutta onneks se ei ole mitenkään harvinaista nykyään.

Niin juu ja siis muuten ei tuolla teidän ikäerolla mitään merkitystä, molemmat aikuisia ihmisiä.. noita 20v ja 40v en oikein ymmärrä. vaikka nekin ihan ihmisestä kiinni..

no itse aina ennemmin ajattelin että haluan itseäni ainakin 15 vuotta vanhemman miehen mutta nyt olen ollut onnellisesti naimisissa itseäni 10 kuukautta nuoremman miehen kanssa jo 8 vuotta. Ei se ikäero haittaa tosin sitten kun itse olet alle 50 on miehesi jo liki 60 alkaa ehkä ikäero haittaamaan tosin riippuu se toisesta ja kuinka nuorekas hän on.

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
no itse aina ennemmin ajattelin että haluan itseäni ainakin 15 vuotta vanhemman miehen mutta nyt olen ollut onnellisesti naimisissa itseäni 10 kuukautta nuoremman miehen kanssa jo 8 vuotta. Ei se ikäero haittaa tosin sitten kun itse olet alle 50 on miehesi jo liki 60 alkaa ehkä ikäero haittaamaan tosin riippuu se toisesta ja kuinka nuorekas hän on.

No nuorekas tämä mies on, en ehkä olis alkanut tapailemaankaan, jos olisin tietänyt iän, mutta se tuli ilmi vasta myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Buahahaa:
Olen 37 ja mies siis 13 v vanhempi.... lapsiakin haluttas... onko liian vanha isäksi?

Heh, sama. Mutta meillä on toisinpäin, minä olen 37-vuotias ja mies on 24. :)

Mä en edes voisi harkita olevani 13 vuotta nuoremman kanssa :)

No en mäkään! Sehän olis sitten 18v. jätkä... :o :o Yks 11 vuotta nuorempi oli joskus tyrkyllä yhdeksi yöksi, mutta ei kiitos ikäeron takia. Yhden 6 vuotta nuoremman kyllä voisin ottaa. :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Buahahaa:
Olen 37 ja mies siis 13 v vanhempi.... lapsiakin haluttas... onko liian vanha isäksi?

Heh, sama. Mutta meillä on toisinpäin, minä olen 37-vuotias ja mies on 24. :)

Mä en edes voisi harkita olevani 13 vuotta nuoremman kanssa :)

No en mäkään! Sehän olis sitten 18v. jätkä... :o :o Yks 11 vuotta nuorempi oli joskus tyrkyllä yhdeksi yöksi, mutta ei kiitos ikäeron takia. Yhden 6 vuotta nuoremman kyllä voisin ottaa. :whistle: :saint:

Mä en taas ole tapaillut vanhempia sen jälkeen kun itse täytin 28v. :)