onko 19 vuoden ikäero ylitsepääsemätön este?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunu

Vieras
ku mul on ollu juttuu yhen miehen kans joka on 19 vuotta vanhee. mies sano et ikäero on liian suuri. mä sanoin et ei sillä ole mitää välii ja mieski vähän myönteli et ei oikeestaan olekaa

mun mielestä ikä on vain numeroita ja tärkeintä on et kemiat pelaa yhteen

Mulla ja ukolla on tuo 19v ikäeroa, ja kahdeksatta vuotta ollaan kimpassa, edelleen tai voisi sanoa että rakastuneempia ollaan koko ajan mitä aika kuluu.

Mutta meillä se johtuu siitä että ollaan niin samalla aaltopituudella, eikä olla edes koskaan kyseenalaistettu suhdettamme siksi että on ikäeroa.
Olen sitä mieltä että tulee helposti ongelmia jos kumpikaan parista mieltää ikäeron olevan jonkin asteen ongelma, koska silloin helposti vetää aina ikäeron mukaan joka juttuun, vaikkei se olisi edes se syypää asian laitoihin..

Kyllä se aika isolta ikäerolta tuntuu. Kun itse olisi esim. 45, mies olisi jo käytännössä eläkeiässä. En minä sitä sano, että rakkaus mitenkään ikää katsoo, mutta kyllä jossain vaiheessa hirmu iso ikäero ehkä on vähän ikävä juttu.

Yhden pariskunnan tiedän, jossa nainen on pitkästi yli 20 vuotta nuorempi. Mies on ihan oikea valkohapsinen vanhus, nainen taas täysillä työssä. Näyttää miehen tyttäreltä. En tiedä, haittaako ikäero heitä nyt, kun mies on alkanut sairastella ja muuta. Kyllä he yhdessä kuitenkin ovat edelleen, ovat olleet jo kauan.

Ehkä pohjalla minulla on sellainen ihan itsekäs ajatus, että ei olisi mukavaa, jos mies olisi sairasteleva vanhus ja todennäköisyys joutua omaishoitajaksi jossain vaiheessa olisi tavallistakin isompi.

Meillä ikäeroa 15v ja 4.5v oltu kimpassa. Hyvin menee eikä ikäero ole ikinä aiheuttanut meille ongelmia. Johtuu ehkä siitä että mies on nuorekas ja minä ikäisiäni "kypsempi".

Meillä ei oo häirinny 20 vuoden ikäero, tulevasta en voi tietää niinkuin ei kukaan muukaan minkään parisuhteen tulevaisuudesta, ei kuolemasta eikä parisuhteen karikoista!

Mutta me olimme kyllä tunteistamme niin varmoja aikanaan että emme edes keskustelleet ikäerostamme, saati että olisin sitten kysellyt muiden mielipiteitä asiaan! Jos on omista tunteistaan varma, ei tarvi kysellä vaan elää vain omaa elämäänsä! :heart:

meillä mies on mua 16 vuotta vanhempi, eikä haittaa yhtään.Kohta tulee 10 vuotta yhdessäoloa täyteen..se riippuu niin ihmisistä, mies on nuorekas ja itse olen aina viihtynyt paremmin itseäni vanhempien ihmisten kanssa.

Alkukesästä olin häissä, joissa morsian 32 ja sulhanen 55. Ainakaan heidän kohdallaan ei ikäerosta ole ollut mitään haittaa,varsinkin kun sulhanen näyttää lähinnä nelikymppiseltä. Numeroitahan ne ikävuodet vaan on!

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Kai se riippuu siitä, minkä ikäisiä ollaan.

Jos mä ottaisin 19 vuotta nuoremman, olisi poika peräti kolmentoista.

joo,no jos mä ottaisin 19v nuoremman niin poju ois hurjat 3v, eli voisin bongata jonkun noista meidän poitsun kavereista..

Mä seurustelin 20-vuotiaana kolme kuukautta 44-vuotiaan miehen kanssa. Kyllä se ikä mua loppujen lopuksi kuitenkin haittasi, vaikka suhteen alussa olin sitä mieltä ettei iällä ole väliä...