V
"vieras"
Vieras
Onko alle 16-vuotiaan ja täysi-ikäisen seurustelu laitonta, mikäli seurustelu ei johda seksiin? Itse olen joskus kuullut jostain, että pelkkä seurustelu ei koskaan olisi laitonta, ainoastaan seksi tuon ikäisten osapuolten välillä olisi laitonta.
No oli laitonta tai ei, ei ainakaan minun mielestäni edes pelkkä seurustelukaan olisi soveliasta, mikäli toinen osapuoli olisi reilusti alle 16-vuotias ja/tai toinen osapuoli reilusti yli 18-vuotias.
Mitä mieltä muut olette?
No oli laitonta tai ei, ei ainakaan minun mielestäni edes pelkkä seurustelukaan olisi soveliasta, mikäli toinen osapuoli olisi reilusti alle 16-vuotias ja/tai toinen osapuoli reilusti yli 18-vuotias.
Mitä mieltä muut olette?