K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En haaveile, vaan syön, jädee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hair Of The Dog:noup, yritän välttää lihomista... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En haaveile, vaan syön, jädee![]()
Millasta?
Itse haaveilen salaatin syömisestä illan nupiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Hair Of The Dog:Jep, siitä lähtien kun hylkäsin perunan, viljat ja riisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En haaveile, vaan syön, jädee![]()
Millasta?
Itse haaveilen salaatin syömisestä illan nupiksi.
Haaveilet salaatin syömisestä?? No mikset vain syö?
Itse en tähän aikaan enää syö mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En haaveile, vaan syön, jädee![]()
Millasta?
Itse haaveilen salaatin syömisestä illan nupiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En haaveile, vaan syön, jädee![]()
Millasta?
Itse haaveilen salaatin syömisestä illan nupiksi.
Trio-jädee söin. Niin ja granaattiomena-vissyä juon, on hyvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Joko ap haaveilee aamupalasta?