Onko hän teidän mielestänne maailman kaunein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neilikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E2FB4395BE7958ECB3A5E7A509628.jpg

Anna-Sofia on mun mielestä maailman kaunein :heart:

Kyllä mä mielelläni samalta näyttäisin :P

Totuus on kuitenkin se että meikillä, vaatteilla, kampauksella jne saadaan paljon aikaan. Pitäisi olla ihmisistä sellaiset kuvat, joissa ovat täysin luonnollisina. Siinä näkisi todellisen kauneuden :)

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26025063:
Mielestäni ennemmin söpö. Kauneus vaatii enemmän särmikkyyttä.

En tiedä tarkoitatko samaa, mutta minä kanssa ajattelen kauniin enemmin sellaisina "selkeinä" ja ehkä hieman veistoksellisempina piirteinä. Ja tällaiset pyöreämmät, lapsenomaiset piirteet ovat minun silmääni ennemminkin nättejä ja söpöjä.

No tää nyt ei ainakaan oo mitenkään kaunis. Tulee vain Barbie mieleen, blondeista harvoin kauniita saakaan.

Sä väität että se minkä väriset hiukset on tekee kauniin tai ruman? Oletko tosissasi? Häiritseekö ajatus että blondeja pidetään kauniimpina ja yrität epätoivoisesti lytätä vaaleaa puhdasta kauneutta? Kuvan nainen on ylimeikattu barbi, mutta vaalea nainen on kyllä kaunis näky. :)

ei mun mielestä mutta luonnollisen näköinen ja nätti on. tottakai jokaisen mielestä omat lapset menee ohi, vai mitä?
ja lisäksi nätemp on claudia schiffer, kate moss ja muut mallit.

Alkuperäinen kirjoittaja nätti on;26025147:
ei mun mielestä mutta luonnollisen näköinen ja nätti on. tottakai jokaisen mielestä omat lapset menee ohi, vai mitä?
ja lisäksi nätemp on claudia schiffer, kate moss ja muut mallit.

Kate Moss kauniimpi?

[QUOTE="hohhoijaa";26025139]Sä väität että se minkä väriset hiukset on tekee kauniin tai ruman? Oletko tosissasi? Häiritseekö ajatus että blondeja pidetään kauniimpina ja yrität epätoivoisesti lytätä vaaleaa puhdasta kauneutta? Kuvan nainen on ylimeikattu barbi, mutta vaalea nainen on kyllä kaunis näky. :)[/QUOTE]

Kylläpäs tästä soppa synty. Makuasioista ei sais kiistellä.:attn:

Tässäkin MIELESTÄNI parempi ehdokas.

ivian-sarcos-miss-world-2011-08.jpg

Aloituksen maailman kauneimmalla ei ole ideaalit kasvojen mittasuhteet ollakseen kaunis. Hänellä on mm. silmät liian kaukana toisistaan ja liian pieni leuka.

Kaunis hän on omasta mielestäni en sitä sano, mutta maailman kaunein-titteli ihmetyttää.

Yhteistyössä