Onko harvinainen näky jos nainen käy pilkillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
En tiedä sitten kuvittelinko mutta jotenkin mulle tuli tunne että kaikki tuijotti kun menin kairan ja pilkkien kanssa ohi :D
Tai sitten ne katto sitä kun en oikeen hyvin hallitse tota kairan käyttöö, ja se on muuten tosi raskasta mulle :whistle:

Minä en ole täällä tavannu naisihmisiä pilkkimässä niin siksi ajattelin että onko se harvinaistakin. Mies ollu aina mukana kairaamassa mutta nyt päätin opetella itekin joten livistän yksin, mies kun ei ehkä kestäis kattoo mun äherrystä :whistle: :D

Tuossa tapauksessa tekisi mieleni mennä heti pilkille! Mitä enemmän tuijotettaisiin sitä parempi! Mä vaan inhoan ihan sikana ajatusta kylmässä paikallaan istumisesta. :|

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Tuossa tapauksessa tekisi mieleni mennä heti pilkille! Mitä enemmän tuijotettaisiin sitä parempi! Mä vaan inhoan ihan sikana ajatusta kylmässä paikallaan istumisesta. :|

laittaa joku semmonen haalari päälle... Joillain on semmosia pilkkimajoja, missä ne situu sisällä. Sit vois sedät tulla ikkunan taakke kurkkimaan. :D

Vaatetta reilusti.

Mä seison monesti pilkkiessäni ja sahaan reiältä reiälle ;)
Ei tuu kylmä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mun mielestä virvelöinti on mielekkäämpää puuhaa,haukia on kiva kalastaa,kun ne pistää kampoihin :D

Kyllä kalastan joka vuodenaikaan kans, ukon kanssa istun uistelukisoissakin mukana.

Mä en ole tänä talvena käynyt pilkillä,pitäis vissiin kerran käydä =)

Mun mielestä virvelöinti on mielekkäämpää puuhaa,haukia on kiva kalastaa,kun ne pistää kampoihin :D

Kyllä kalastan joka vuodenaikaan kans, ukon kanssa istun uistelukisoissakin mukana.

Mä en ole tänä talvena käynyt pilkillä,pitäis vissiin kerran käydä =)

Kyllä kantsii.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
noup ainaki tääl päin järjestettää naisille pilkkikisat. :D

Täällä ei kyllä ole järjestetty, liekkö siellä sitten olis muita kun minä
:laugh:
Pitäisköhän itekin alkaa suunnittelemaan jotain tommosta tänne päin jos sais emännät liikenteeseen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
noup ainaki tääl päin järjestettää naisille pilkkikisat. :D

Täällä ei kyllä ole järjestetty, liekkö siellä sitten olis muita kun minä
:laugh:
Pitäisköhän itekin alkaa suunnittelemaan jotain tommosta tänne päin jos sais emännät liikenteeseen :whistle:

Se ois hyvä kehityskelpoinen idea..

Yhteistyössä