Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Tuossa tapauksessa tekisi mieleni mennä heti pilkille! Mitä enemmän tuijotettaisiin sitä parempi! Mä vaan inhoan ihan sikana ajatusta kylmässä paikallaan istumisesta. :|
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Tuossa tapauksessa tekisi mieleni mennä heti pilkille! Mitä enemmän tuijotettaisiin sitä parempi! Mä vaan inhoan ihan sikana ajatusta kylmässä paikallaan istumisesta. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mun mielestä virvelöinti on mielekkäämpää puuhaa,haukia on kiva kalastaa,kun ne pistää kampoihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mun mielestä virvelöinti on mielekkäämpää puuhaa,haukia on kiva kalastaa,kun ne pistää kampoihin![]()
Kyllä kalastan joka vuodenaikaan kans, ukon kanssa istun uistelukisoissakin mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja hösö:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mun mielestä virvelöinti on mielekkäämpää puuhaa,haukia on kiva kalastaa,kun ne pistää kampoihin![]()
Kyllä kalastan joka vuodenaikaan kans, ukon kanssa istun uistelukisoissakin mukana.
Mä en ole tänä talvena käynyt pilkillä,pitäis vissiin kerran käydä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:noup ainaki tääl päin järjestettää naisille pilkkikisat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:noup ainaki tääl päin järjestettää naisille pilkkikisat.![]()
Täällä ei kyllä ole järjestetty, liekkö siellä sitten olis muita kun minä
Pitäisköhän itekin alkaa suunnittelemaan jotain tommosta tänne päin jos sais emännät liikenteeseen![]()