Onko hölmöä antaa lapselle nimeksi nyt Estelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jaahas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="outoa";25794206]Mitä vattua? Siis jos nimi on Estelle niin miksi se lausuttaisiin Estel?! Nää on taas näitä mitä en ymmärrä ... menee iiihan liian vaikeeks. Ja sanoisin että kauniilta kuulostaa Estelle mutta kun sitä ruvetaan taivuttamaan niin ei kuulosta enää hyvälle ... Menen Estellelle.. :D[/QUOTE]

Kuningas lausui nimen Estel, kun nimen julkisti.

Minäkun oon miettinyt mein tytölle Victoria nimee (siis tää on jo kirjoitettu n. 15v mun päiväkirjaan että jos tyttö tulee se on Victoria) Nyt kun tuo pikku rinsessa ruotsista sai nimen Estelle niin mun mielestä se on niin ihana nimi että olen miettinyt vakavissani nimeä Victoria Estelle.. ihana nimi ja mieskin tykkäsi.

[QUOTE="zara";25794983]...Kaarle Kustaa ei ole edes laillinen monarkki epäsäätyisen avioliittonsa vuoksi. Olisi voinut tehdä kuten suoraselkäinen Windsorin herttua ja luopua kruunusta mentyään Silvian kanssa naimisiin.
...
Ottaisivat oppia Frederikistä ja Marysta etelänaapurista. Osasivat antaa 2005 kruunuperijälle arvolleen sopivan nimen. Tai ehkä sitten Estelle on todella neljäsosakuninkaalliselle ihan sopiva nimi...[/QUOTE]

Nyt me kaikki odotamme henkeämme pidätellen selontekoa Tanskan Maryn sukujuurista, jotka tekevät hänen jälkeläisistään täyskuninkaallisia.

Kun Victorian tyttökin sai nimen Estelle...
Onko se ihan tyhmää kopiointia?
Minusta nimi on suunnattoman kaunis ❤️

Kokonimi olisi esim.
Estelle Venla Odessa?

Mä en vaan haluaisi mitään muuta nimeä kuin Estellen, mut tulin ajatelleeksi onko se ihan soveliasta?
Kun pieni Estellehän syntyi ihan vasta.
Tytöillä on vain noin kuukausi ikäeroa keskenäänkin...
Antaisin mieluummin nimeksi Estella. Se on symppis ja kuulostaa hyvältä suomeksi.

Yhteistyössä