Hei, mitäs te naiset nyt vastaatte! Te sanotte aplle, että ei tarvitse ulkoilla lasten kanssa joka pv ja kerrotte, ettette itsekään niin tee!! HEI HALOO!
Onko palstan väki vaihtunut vai onko vaan lauantaiaamun oma rauha, arkiviikon vitutus poissa???
NORMAALISTI te teilaatte jokaisen, joka toimii eri tavalla kuin itse!
SIIS:'
Hyvän Äidin Mittarit:
Lapset tehdään hyvään, vakaaseen parisuhteeseen sitten, kun opinnot on takana ja vakituinen työpaikka hankittu reippaasti alle 35 vuotiaana, mieluummin alle 30 vuotiaana.
Lapset synnytytään, korostan sanaa SYNNYTETÄÄN alakautta, ilman kivun lievitystä, luomu-menetelmillä.
Vauvaa täysimetetään lapsitahtisesti 6 kk ikään ja sitten aloitetaan itse tehdyt luomuruokasoseet.
On myös perhepeti ja kantoliina, ergonomisesti oikeaoppinen, ja kestovaipat, itse tehdyt.
Harrastukset ja oma aika unohdetaan, niitä ei ole, on vain Lapset ja Koti. Kaikki asiat tehdään lapset mukanaan.
Uhmaikäiselle ja kiukuttelijalle oikea vastaus on Jäähypenkki.
Rattaista luovutaan kun lapsi on täyttänyt 2 v.
Lasten elämä on täynnä opastavaa aktiviteettia.. ja HYVÄÄN JA TÄYDELLISEEN ÄITIYTEEN KUULUU SE, ETTÄ AJATTELEE VAIN JA AINOASTAAN LASTENSA HYVINVOINTIA JOTEN ULKOILU JOKA PV SÄÄSSÄ KUIN SÄÄSSÄ ON AIVAN EHDOTON ASIA, eikä se ulkoilu ole mitään leikkipuiston reunassa kökkimistä vaan äiti tarjoaa ulkoillessa lapsilleen valtavat määrät virikkeitä jotta kaikki aistit aktivoituvat ja lapsi näkee ja kokee ... (huoh!) ja mites se sitten vielä menikään, en muista enempää.