Onko huono merkki, jos mies sanoo näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Muutaman kuukauden chattailyn ja parin tapaamisen jälkeen mies sanoo, että ei oikein tiedä mitä haluaa ja on vähän liikaa tottunut jo yksin olemiseen. Sinkkuna ollut pari vuotta. Kuitenkin pitää yhteyttä eikä ole sanonut että EI ole kiinnostunut kun olen sitä suoraan kysynyt.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

= JUOKSE KARKUUN!!!!!

Kyseessä on Sarjadeittaaja tai Pelimies tai ehkä jopa molempien yhdistelmä. Sä satutat vaan itseäsi tuon kanssa. Usko mua. Mä oon valitettavasti tavannut noita liian monta. Ei oo hyvä, ei todellakaan. Mene äkkiä pois, vielä kun voit lähteä voittajana. Se jättää sut ennemmin tai myöhemmin, ja mitä todennäköisemmin hyvin pian.

[QUOTE="vieras";26032161]Ei välttämättä. Kattele rauhassa miten juttu etenee.[/QUOTE]

Unohda tää neuvo!
Noista sanoista EI KOSKAAN seuraa mitään hyvää tai pysyvää. Ei koskaan.
Jätä se sika, jollet halua särkeä sydäntäsi. Se tulee sen tekemään.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Kuulostaa kyllä munkin korvaani sellaiselta mieheltä, joka sanoo noin, ettei joudu kehenkään sitoutumaan, mutta saa pedin lämmittäjän kuitenkin aina kun mieli tekee. Pitää sinua (ja ehkä joitakin muitakin) siinä lähellä, mutta voi silti koska tahansa puhaltaa pelin muka reilusti poikki, koska kertoihan hän sinulle heti, ettei pysty sitoutumaan.. Eli uutta matoa koukkuun ap!!

[QUOTE="jon";26032172]Ei ole sinusta vakavasti kiinnostunut. Toisin sanottuna et ole miehen mielestä oikea hänelle.[/QUOTE]

Tätä pelkäänkin. :( Mutta miksi sitten pitää yhteyttä tai ei sano ettei kiinnosta? Pelimies ei ole, sen tiedän satavarmasti (on yhteisiä kavereita). Enkä usko että muitakaan naisia pyörittelisi. Sängyssä emme ole olleet. Mies on saanut pahoja kolhuja pitkässä parisuhteessa ja sen takia vaikuttaa hyvin varovaiselta, ehkä kyyniseltäkin. Olen antanut monta hyvää tilaisuutta sanoa ei, mutta ei ole sanonut. Jotenkin haluaisin vielä katsoa tuleeko tästä jotain, koska mies vaikuttaa pohjimmiltaan ihanalta. Mutta kauanko kannattaa odotella? Ei mulla tässä mitään muitakaan miehiä ole kiikarissa eli aikaa on.

[QUOTE="vieras";26032205]Siis onko teillä kaikilla ihan oikeasti kaikki suhteet lähteneet liikkeelle salaman nopeasti?[/QUOTE]no meillä ainakin lähti, ensi tapaamisesta asti tiedettiin että tässä se nyt on. tai mies tiesi, minä harkitsin pari viikkoa

Elä fiiliksen pohjalta. Ja annan siirtovuoro hänelle. Ja vaikka oletkin hänestä kiinnostunut ei se estä sinua samalla katsastamaan muuta tarjontaa. Eli amerikkalaiset deittailukuviot vaan kehiin.

[QUOTE="vieras";26032205]Siis onko teillä kaikilla ihan oikeasti kaikki suhteet lähteneet liikkeelle salaman nopeasti?[/QUOTE]
On. Ja kasvotusten, ei missään netissä.

Tai ainakin mun kaikki suhteet on lähteneet liikkeelle nopsaan, ei niin että parin kk:n aikana ollaan nähty vain pari kertaa, ja sitten mies on sanonut jotain tuollaista.

Sitä, mikä on systeemi nettideittailuissa, en tiedä. Olen sen verran vanhanaikainenkin että uskon enemmän kasvotusten tutustumiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26032240:
no meillä ainakin lähti, ensi tapaamisesta asti tiedettiin että tässä se nyt on. tai mies tiesi, minä harkitsin pari viikkoa

Meil taas eteni hitaasti. Tapailtiin pari kuukautta ennen kuin päätettiin ruveta seurustelemaan. Sitä ennen mies oli ollut yhdessä ensirakkautensa kanssa 7 vuotta, ostanut talon ja mennyt kihloihin, kunnes naisystävä oli pettänyt ja heille oli tullut ero. Mies oli alkuun erittäin varovainen.

On. Ja kasvotusten, ei missään netissä.

Tai ainakin mun kaikki suhteet on lähteneet liikkeelle nopsaan, ei niin että parin kk:n aikana ollaan nähty vain pari kertaa, ja sitten mies on sanonut jotain tuollaista.

Sitä, mikä on systeemi nettideittailuissa, en tiedä. Olen sen verran vanhanaikainenkin että uskon enemmän kasvotusten tutustumiseen.

Ekan kerran tavattiin ihan livenä. Baarissa. Ja siitä juttu on jatkunut fb:ssä.

[QUOTE="vieras";26032205]Siis onko teillä kaikilla ihan oikeasti kaikki suhteet lähteneet liikkeelle salaman nopeasti?[/QUOTE]

Ei ne tietenkään aina lähde liikkeelle salamanopeasti, mutta mies tietää käytännössä muutamassa sekunnissa naista katsoessaan, onko tämä oikeasti kiinnostava. Kiinnostus voi sitten myöhemmin laimentua jos nainen ei ole luonteeltaan sopiva. Tämä toimii siis miehillä aivan toisin kuin naisilla, jotka saattavat rakastua mieheen muilla perusteilla kuin miehen ulkoisilla avuilla, ja myös hitaamman kaavan mukaan.

[QUOTE="vieras";26032257]Meil taas eteni hitaasti. Tapailtiin pari kuukautta ennen kuin päätettiin ruveta seurustelemaan. Sitä ennen mies oli ollut yhdessä ensirakkautensa kanssa 7 vuotta, ostanut talon ja mennyt kihloihin, kunnes naisystävä oli pettänyt ja heille oli tullut ero. Mies oli alkuun erittäin varovainen.[/QUOTE]no meillä oli ensimmäisen vuoden etäsuhde olosuhteiden pakosta, mutta joka to ilta mies ilmestyi meidän sohvalle ja ma aamuna häipy... ja kaikki lomat ym oltiin saman katon alla. että tiiviisti alettiin heti yhdessä olemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26032271:
no meillä oli ensimmäisen vuoden etäsuhde olosuhteiden pakosta, mutta joka to ilta mies ilmestyi meidän sohvalle ja ma aamuna häipy... ja kaikki lomat ym oltiin saman katon alla. että tiiviisti alettiin heti yhdessä olemaan.

Mut teil oli kuitenkin alusta asti varmaan et teistä tulee pari? Meil aluksi oli vähän semmosta et kunhan nyt täs tapaillaan ja katsotaan tuleeko tästä mitään. Ja mies oli koko ajan jotenkin "vaikeasti" tavoiteltava.

[QUOTE="vieras";26032286]Mut teil oli kuitenkin alusta asti varmaan et teistä tulee pari? Meil aluksi oli vähän semmosta et kunhan nyt täs tapaillaan ja katsotaan tuleeko tästä mitään. Ja mies oli koko ajan jotenkin "vaikeasti" tavoiteltava.[/QUOTE]heti mies alko etsiä töitä mun paikkakunnalta ja suunniteltiin tulevaisuutta. kihloihinkin mentiin 4kk tuntemisen jällkeen.... ja esikoista aloin odotamaan puoli vuotta ensi tapaamisesta. nyt on jo kaksi muksua ja naimisissakin ollaan.

Mieheni sanoi juuri noin alkuaikoina, kun tapailimme. Ja eihän siitä mitään tullut, kun ei ollut valmis kokeilemaan vaan hannaili vastaan. Oltiin vajaa vuosi sitten kokonaan erossa, sai miettiä tahollaan mitä halusi. Sen jälkeen juttu sitten lähti kunnolla liikkeelle, kun molemmat tiesivät mitä halusivat.

Eikä siis todellakaan ollut mikään pelimies, joten ei tuo kommentti automaattisesti sitä tarkoita. Mutta se on totuus, että jos ei tiedä mitä tahtoo, anna jutun olla ja miehen miettiä omissa oloissaan asioita. Älä tarraudu ja tee myös miehelle selväksi, ettet ole pompoteltavissa.

Asutteko kaukana toisistanne, vai miten olette vain pari krt tavanneet livenä?

Asutaan samassa kaupungissa. Molemmilla lapsia ja miehellä kesti aika kauan ennenkuin lämpeni tapaamiselle. Sitten pyysi luokseen kylään. Ja miehellä vuorotyö ja aikaavievä harrastus. On tää kyllä aika nihkeetä ollut. Mitähän sille nyt sanoisi kun juuri sanoin että miettii nyt ihan rauhassa mitä haluaa, mulla ei ole kiire mihinkään. Alkoi nyt vaan epäilyttää koko homma.

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26032300:
heti mies alko etsiä töitä mun paikkakunnalta ja suunniteltiin tulevaisuutta. kihloihinkin mentiin 4kk tuntemisen jällkeen.... ja esikoista aloin odotamaan puoli vuotta ensi tapaamisesta. nyt on jo kaksi muksua ja naimisissakin ollaan.

Kiva juttu :) Me tavattiin vuonna 2004. Yhteenmuutettiin vasta vuonna 2006 ja siitä eteenpäin on pikku hiljaa tapahtunut kaikenlaista positiivista :) Hitaasti hitsauduttu yhteen, alkukangertelujen jälkeen.

[QUOTE="vieras";26032319]Kiva juttu :) Me tavattiin vuonna 2004. Yhteenmuutettiin vasta vuonna 2006 ja siitä eteenpäin on pikku hiljaa tapahtunut kaikenlaista positiivista :) Hitaasti hitsauduttu yhteen, alkukangertelujen jälkeen.[/QUOTE]yhteen muutettiin vasta vuoden päästä ja esikoinen syntyi tästä 3kk päästä.:D

Yhteistyössä