Onko huono merkki, jos mies sanoo näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asutaan samassa kaupungissa. Molemmilla lapsia ja miehellä kesti aika kauan ennenkuin lämpeni tapaamiselle. Sitten pyysi luokseen kylään. Ja miehellä vuorotyö ja aikaavievä harrastus. On tää kyllä aika nihkeetä ollut. Mitähän sille nyt sanoisi kun juuri sanoin että miettii nyt ihan rauhassa mitä haluaa, mulla ei ole kiire mihinkään. Alkoi nyt vaan epäilyttää koko homma.
Hmmm.
Sama kaupunki, parin kk:n aikana vain pari tapaamista (mutta chatissa ehtii juttelemaan silti). Kyllä tuo mun korvaan haiskahtaa hiukan siltä, että mies ei olisi kamalan kiinnostunut. Jos on kiinnostunut, niin varmaan haluaisi nähdä useammin?

[QUOTE="vieras";26032205]Siis onko teillä kaikilla ihan oikeasti kaikki suhteet lähteneet liikkeelle salaman nopeasti?[/QUOTE]

suhde kestikin sitten sen 2kk, mies sanoi ettei tunnekaan mitään mua kohtaan (hän oli löytänyt toisen mielenkiintoisemman, jonka liiveihin yritti uida). epäilin kyllä miehen puheita, kun hän haaveili niin pian yhteenmuuttamisesta yms., kun suhde oli vasta noin alussa. hänellä oli hurjat visiot meidän tulevaisuudesta. tyypillisiä pelimiehen elkeitä.

nämä merkit ainakin täyttyivät tässä exässäni:

Onko mies naistenmetsästäjä? Neljä varoitusmerkkiä! | Rakkaus ja seksi | Iltalehti.fi

Hmmm.
Sama kaupunki, parin kk:n aikana vain pari tapaamista (mutta chatissa ehtii juttelemaan silti). Kyllä tuo mun korvaan haiskahtaa hiukan siltä, että mies ei olisi kamalan kiinnostunut. Jos on kiinnostunut, niin varmaan haluaisi nähdä useammin?

Niinpä! Itsekin kyllä jarruttelen enkä ole ehdotellut tapaamisia. Juurikin sen takia kun mies ei vaikuta kovin kiinnostuneelta.

Niinpä! Itsekin kyllä jarruttelen enkä ole ehdotellut tapaamisia. Juurikin sen takia kun mies ei vaikuta kovin kiinnostuneelta.
Kokeile käänteispsykologiaa...älä ota yhteyttä mieheen, vaan odota josko hän ottaisi yhteyttä sinuun.

Ja pidä silmäsi auki, jossain on taatusti sulle sopiva mukava mies jos tämän tyypin kanssa ei sujukaan :)

Muutaman kuukauden chattailyn ja parin tapaamisen jälkeen mies sanoo, että ei oikein tiedä mitä haluaa ja on vähän liikaa tottunut jo yksin olemiseen. Sinkkuna ollut pari vuotta. Kuitenkin pitää yhteyttä eikä ole sanonut että EI ole kiinnostunut kun olen sitä suoraan kysynyt.
itse sinkkuna jo pitkään olleena, niin ehkä lähinnä säikähtäisin, jos mies pyrkii heti sitoutumaan liikaa, eli parempi ihan rauhassa tutustua ja vähän lyödä jarrua, jos toinen alkaa jo yhteistä elämää liikaa suunnittelemaan. Se vaan voi saada aikaan sellaisen reaktion, et hei, tää rupee ahdistaan. Näin on itselle käynyt, tyyppi olisi voinut olla ihan sopiva, mutta alkoi liikaa ahdistaan. Rauhassa edeten ja tutustuen ajan kanssa, suhteesta ois voinu tulla jotain.

[QUOTE="minä";26033295]En sanois minäkään mitään. Joskus parempi ikäänkuin luovuttaa, ja kumma kyllä, usein mies sitten kiinnostuukin kun ei oo liian "tyrkky". :)[/QUOTE]

No olin jo reilun viikon ottamatta yhteyttä ja kyllä mies sitten kyseli perään. Juttu ei vaan ole edennyt siitä mihinkään. Enkä missään vaiheessa ole ollut tyrkky.

Siis kuinka nopeesti teidän mielestä juttujen kuuluisi edetä?! :O Onneksi mä en ole aloittanut deittailua vielä (jos edes koskaan aloitan) koska mä olisin aivan surkea siinä! Kahden lapsen yh:na, kokopäivätyö, opiskelu ja hoitajan puute aiheuttaa sen, että saan omaa aikaa korkeintaan kerran kolmessa viikossa yhden päivän ajan (isä tapaa lapsiaan). Enkä todellakaan alkaisi tapailemaan ketään miestä täällä kotona lasten kanssa. Tai ottaa lapset mukaan jonnekin kahville. Eli mä tapaisin miestä parhaimmillaan (jos lasten isä ei peru tapaamista) kahdessa kuukaudessa niin juurikin 2 kertaa. Ja sekö tarkoittaisi et en ole kiinnostunut? :O Ja kuinka pian sitä oikein pitää tavata jos chattailee? Kyllä mä ainakin haluisin ensin tutustua ihan rauhassa (useamman kuukauden verran chattailua) ja sitten harkita sitä tapaamista. Enhän mä edes hyvänen aika joka ilta ehdi koneella istua ja jutella :O Voi apua, nyt alkoi tosiaan tuntua siltä, että sinkkuilu jatkuu pitkään ;)

No siksi tuo olikin lainausmerkeissä :) Ehkä hän vain on liian ujo tai muuten epävarma... jollain lailla kiinnostunut siis kuitenkin jos perään kyselee. Ei auta kuin odotella, mutta ei minua henkilökohtaisesti kovin kauaa huvita odotella, että mitä se mies haluaa... olla ikäänkuin reserviläisenä oottelemassa, koska kutsu tulee :)

No olin jo reilun viikon ottamatta yhteyttä ja kyllä mies sitten kyseli perään. Juttu ei vaan ole edennyt siitä mihinkään. Enkä missään vaiheessa ole ollut tyrkky.

[QUOTE="vieras";26033338]Siis kuinka nopeesti teidän mielestä juttujen kuuluisi edetä?! :O Onneksi mä en ole aloittanut deittailua vielä (jos edes koskaan aloitan) koska mä olisin aivan surkea siinä! Kahden lapsen yh:na, kokopäivätyö, opiskelu ja hoitajan puute aiheuttaa sen, että saan omaa aikaa korkeintaan kerran kolmessa viikossa yhden päivän ajan (isä tapaa lapsiaan). Enkä todellakaan alkaisi tapailemaan ketään miestä täällä kotona lasten kanssa. Tai ottaa lapset mukaan jonnekin kahville. Eli mä tapaisin miestä parhaimmillaan (jos lasten isä ei peru tapaamista) kahdessa kuukaudessa niin juurikin 2 kertaa. Ja sekö tarkoittaisi et en ole kiinnostunut? :O Ja kuinka pian sitä oikein pitää tavata jos chattailee? Kyllä mä ainakin haluisin ensin tutustua ihan rauhassa (useamman kuukauden verran chattailua) ja sitten harkita sitä tapaamista. Enhän mä edes hyvänen aika joka ilta ehdi koneella istua ja jutella :O Voi apua, nyt alkoi tosiaan tuntua siltä, että sinkkuilu jatkuu pitkään ;)[/QUOTE]

No mehän ollaan jo muutama kuukausi chattailty ja tavattukin. Nyt ongelma on se kun juttu ei oikein etene mihinkään ja musta tuntuu ettei miestä kiinnosta vaikkei niin ole sanonutkaan.

No niin on. Olin jo varautunut siihen ettei miehestä enää kuulu mitään. Ja oli sitten hiukan loukkaantuneen oloinen. Olen ihan pihalla koko jutusta.

En oo mikään miesasiantuntija, jos olisin, en viettäisi lauantai-iltaa palstalla. Mut min logiikka sanoo, että mies pitää sua löysässä hirressä: varaa itselleen, odottaa sulta huomiota mut ei anna samassa määrin takaisin sitä. Sie et saisi olla ja mennä, hän kyllä saa. En laskis tollasen varaan mitään.

No mehän ollaan jo muutama kuukausi chattailty ja tavattukin. Nyt ongelma on se kun juttu ei oikein etene mihinkään ja musta tuntuu ettei miestä kiinnosta vaikkei niin ole sanonutkaan.

Niin? Siis ei mun mielestä tuon asian olisi tarvinnut tuossa ajassa edetä yhtään mihinkään. Ehkä mä en sitä tuohon tarpeeksi selvästi kirjoittanut, mutta mun kohdalla tuollainen parhaillaan kolmen viikon välein tapaaminen jatkuisi ainakin vuoden. Siis vähintään. Sitten miettisin lapsille miehen esittelyä. Ja kuten jo sanoin, en mä roiku joka ilta netissä enkä varmasti puhelimessakaan roikkuisi yhtään sen enempää, joten voisin ihan hyvin kuvitella et saattaisi mennä viikkokin et en pitäisi mitään yhteyttä eikä sillä olisi mitään tekemistä sen kanssa olenko kiinnostunut vai en. Mihin sun mielestä teidän jutun olisi pitänyt jo edetä? Kahden tapaamisen jälkeen..?

En oo mikään miesasiantuntija, jos olisin, en viettäisi lauantai-iltaa palstalla. Mut min logiikka sanoo, että mies pitää sua löysässä hirressä: varaa itselleen, odottaa sulta huomiota mut ei anna samassa määrin takaisin sitä. Sie et saisi olla ja mennä, hän kyllä saa. En laskis tollasen varaan mitään.

Kieltämättä käynyt tämäkin mielessä. Siksi haluaisinkin sanoa miehelle jotain enkä antaa vain jutun kuivua kasaan.

[QUOTE="vieras";26033429]Niin? Siis ei mun mielestä tuon asian olisi tarvinnut tuossa ajassa edetä yhtään mihinkään. Ehkä mä en sitä tuohon tarpeeksi selvästi kirjoittanut, mutta mun kohdalla tuollainen parhaillaan kolmen viikon välein tapaaminen jatkuisi ainakin vuoden. Siis vähintään. Sitten miettisin lapsille miehen esittelyä. Ja kuten jo sanoin, en mä roiku joka ilta netissä enkä varmasti puhelimessakaan roikkuisi yhtään sen enempää, joten voisin ihan hyvin kuvitella et saattaisi mennä viikkokin et en pitäisi mitään yhteyttä eikä sillä olisi mitään tekemistä sen kanssa olenko kiinnostunut vai en. Mihin sun mielestä teidän jutun olisi pitänyt jo edetä? Kahden tapaamisen jälkeen..?[/QUOTE]

No ainakin siihen että mies osoittaisi enemmän kiinnostusta minua kohtaan. Piti nyt oikein pysähtyä miettimään mitä sanoit. En mäkään halua edetä nopeasti enkä esittelisi miestä lapsille vielä pitkään aikaan. Mun aiemmissa suhteissa mun ei todellakaan ole tarvinnut miettiä onko mies kiinnostunut vai ei. Ja kappas, kaatuneet on kaikki suhteet. Ja nimenomaan siihen, että mies on saanut multa jalat alta ja myöhemmin olen huomannut ettei mies ollutkaan sellainen kuin luulin. En nyt sitten tiedäkään enää mitä sanoa. :D

Ite antaisin jutun kuivua kasaan ihan itsekseen jos on kuivuakseen. Jos ei miehestä enää kuulu niin sitten ei kuulu. Jos kuuluu ja kysyy et miksei ole pidetty yhteyttä niin voisin sanoa vaikka, että et vaikuttanut kiinnostuneelta tms.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras";26033519]Ite antaisin jutun kuivua kasaan ihan itsekseen jos on kuivuakseen. Jos ei miehestä enää kuulu niin sitten ei kuulu. Jos kuuluu ja kysyy et miksei ole pidetty yhteyttä niin voisin sanoa vaikka, että et vaikuttanut kiinnostuneelta tms.[/QUOTE]

Tuon olen sanonutkin jo pari kertaa. Ei kommentoi siihen mitään ja vaan jatkaa juttelua jostain muusta asiasta.

[QUOTE="Eee";26033616]Jos se on sellanen tyypillinen suomalainen mies, joka ei osaa puhua tunteistaan yhtään ja vaihtaa puheenaihetta sen takia?[/QUOTE]

Tuntuu olevan sitäkin vikaa kyllä. En mä nyt tiedä mitä pitäisi tehdä.

Yhteistyössä