Onko huono merkki, jos mies sanoo näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pelkää sitoutua ja luottaa.

Me tavattiin miehen kanssa baarissa ja tiskillä, kun menin tilaamaan juotavaa :D. Satuin menee siihen viereen, en aluks edes huomannu että, mun vieressä joku on. Kun aloin tilaamaan, niin tilaamisen jälkeen mies alko jutella ja sano vaan, että aika paljon tilaat juotavaa itelles. Selitin vaan, että joo, iski vähän jano :D. Selitin kyllä heti perään, että osan juotavista vien kavereille pöytään. Se ilta/yö oltiinkin baarissa yhessä ja välillä kavereitten kanssa. En kovin paljoa muista, olin kovassa tuiskeessa silloin. Mies vaan kerto jälkeenpäin, että tulin tiskillä juttelun jälkeen hakemaan häntä seuraks tupakalle, en muista ite tota ollenkaan :(. Valomerkin jälkeen sanoin miehelle, että huomenna mennään kahville, jos uskallat, miestä alko naurattaa ja sano, että kyllä mulle käy ja emmä sua pelkää ;). Saa nähä muistatko ite saapua paikalle :D. Vaihettiin numeroita ja sanoin, että laitan viestiä kuhan herään. Soitin sitten, kun seuraavana päivänä heräsin, mentiin kahville ja meillä oli hauskaa. Samanlainen huumorintaju ja juteltiin paljon, vakavistakin ja yhteisymmärrys oli loistava. Mies vaan tuumas yht'äkkiä kun joi kahviansa, ihan kun olisin tuntenu sut aina, tunnut niin tutulta :D. Sanoin vaan, että mulla on ihan sama tunne, näin ei ole kyllä käyny aijemmin kenenkään kanssa. Tosta se lähti ja tavattiin niin, useesti kun vaan pystyttiin.

Sen vaan kyllä tietää, kun sen oikean kohtaa. Se on ihmeellinen tunne, en vaan osaa selittää sitä ja tuntuu ihan kun, koko maailma pysähtyis siihen hetkeen ja niihin kasvoihin, eleisiin, liikkeisiin ja silmiin. Huh, muistan vieläkin, ihan pökerryttävä tunne ja on sitä kipinää vieläkin meijän välillä, en vaan voi kyllästyä ja saada tarpeekseni tosta mun miehestä, voisin vaan tillittää silmät kipeiks :D. Ollaan kihloissa ja meillä on 2v tytär.

Yhteistyössä