onko hyvä palkka lapsenvahdille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taina

Vieras
tyttö on viikon meillä hoitamassa 2 lastamme, kun menemme lomareissulle miehen kanssa kahdestaan. hän siis asuu meillä tuon viikon, saa syödä jääkaapista mitä haluaa, käydä suihkussa jne. ajattelimme maksaa hänelle 1000 euroa, mutta onko se liikaa, sopiva vai liian vähän?

No toisaalta aika paljon, jos pimeenä sen saa...4 tonnia/kk! (mut ymmärsin kyllä, että vain 1vko kyseessä!)
Minkäikäiset lapset?
Toisaalta 24/7 vastuussa lapsista, niin ei se nyt niin paljon ole...
Minkäikäinen hoitaja?

Kuulostaa suurelta, mutta on mielestäni kuitenkin ok. Siinähän tunteja tulee paljon! Maksakaa vain miettimänne summa!

P.S. Tuskin mä suostuisin tuon pienemmällä summalla olemaan KAHTA VIIKKOA kahden lapsen lapsenvahtina, vasinkin jos lapset vielä alle 10v..

Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
joutuuko hän esim.kuskata lapsia jonnekin vai?? 1000e on kyl aika paljon viikosta =)

kyllä tuota ala-asteella olevaa, mutta 2-vuotista pitää vahtia kotona. lisäksi hänen täytyy viedä 8-vuotias harrastukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No toisaalta aika paljon, jos pimeenä sen saa...4 tonnia/kk! (mut ymmärsin kyllä, että vain 1vko kyseessä!)
Minkäikäiset lapset?
Minkäikäinen hoitaja?

2-vuotias tyttö ja 8-vuotias poika. hoitaja on 19-vuotias vastuullinen ja lapsirakas tyttö. oikea unelma hoitaja, josta lapsetkin pitävät. :)

Alkuperäinen kirjoittaja taina:
Alkuperäinen kirjoittaja liikaa:
Mun mielestä liikaa.Mutta jos hinnasta on sovinnu niin mikäs siin
En edes kehtaisi ottaa nuin paljoa rahaa vastaan.

siis mitään ei ole vielä sovittu. mietittiin palkkasummaa eilen miehen kanssa.

No kyllä on aika paljon!

Mutta jos teidän oma palkka on suuri ja pystytte tuollaisen summan maksamaan, niin mikäs siinä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja taina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkäikäiset lapset?
Minkäikäinen hoitaja?

2-vuotias tyttö ja 8-vuotias poika. hoitaja on 19-vuotias vastuullinen ja lapsirakas tyttö. oikea unelma hoitaja, josta lapsetkin pitävät. :)

toisaalta tottahan se on et tuntteja tulee ja paljonkin,ehkä se ois kuitenkin hyvä summa(motivoi ainakin hyvin =) )

mutta mä en ikinä 2veetä jättäisi viikoksi. 3.5veen jätin viikoksi mummolaan ja hän oireili tosi kovasti pitkään sen jälkeen : ( mutta toivottavasti teillä menee paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja summa ok:
mutta mä en ikinä 2veetä jättäisi viikoksi. 3.5veen jätin viikoksi mummolaan ja hän oireili tosi kovasti pitkään sen jälkeen : ( mutta toivottavasti teillä menee paremmin.

Joo kyllä tuo 2viikkoa on tosi pitkä aika 2 vuotiaalle. Pitkä ero sekä äidistä, että isistä..

Meillä tyttö oireili kun olin 1vko pois, vaikka lapsi oli isinsä kanssa kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

Joo kyllä tuo 2viikkoa on tosi pitkä aika 2 vuotiaalle. Pitkä ero sekä äidistä, että isistä..

ei kyse ole 2 viikosta vaan yhdestä viikosta. olemme lomalla tasan yhden viikon.

Ap puhui viikosta

Alkuperäinen kirjoittaja eri ku 2viikkoa:

Ap puhui viikosta

Siinä tapauksessa tuo 1000e on TOSI TOSI paljon!

Ei sitä ulkomaan pitkästä työreissustakaan noin paljoo päivärahaa saa ylimääräistä (toki normi palkka tulee lisäksi), vaikka periaatteessa olisi 24/7 töissä silloinkin..

Alkuperäinen kirjoittaja eri ku 2viikkoa:

Ap puhui viikosta

Siinä tapauksessa tuo 1000e on TOSI TOSI paljon!

Ei sitä ulkomaan pitkästä työreissustakaan noin paljoo päivärahaa saa ylimääräistä (toki normi palkka tulee lisäksi), vaikka periaatteessa olisi 24/7 töissä silloinkin..

no voisko rouva nyt sanoa oman näkemyksensä hyvästä summasta?

musta toi on ihan hyvä summa. Maksaisin itekkin ton verran... kuitenkin lastenhoitaja on VASTUUSSA 24/7 lapsista viikon ajan, eli mitäs se tekee tunneissa 168, eli tuntipalkaksi tulee n. 5,90 ja se on ihan ok. Joten jos vaan on varaa niin tottakai. Varmasti saatte hyvän hoitajan uudelleenkin :)

Yhteistyössä