M
mitämäteen!!?
Vieras
Mulla on aina ihan hirveät paineet mennä hakemaan lasta mummoltaan, kun aina kuulee niitä lapsen suusta päässeitä ihme kommentteja.. Tyyliin: äiti ei anna kai koskaan tehdä sitä jä tätä, äiti ei koskaan tee pannukakkua, äiti suuttui silloin ja silloin, äiti ei päästä ulos, äiti huusi mulle.. Ja sitten mummo siihen taivastelemaan, että lapsi sanoi tämmöistä ja tuommoista. Siis täh?? Tuntuu, että mummo oikeen nauttii siitä kun lapsi mua haukkuu ja saa sitten mulle kerta mitä on haukkunut, koskaan ei sano että lapsi ois musta sanonut mitään positiivista. Kyseleeköhän se sillain, että tekeekö äiti koskaan näin ja näin..? Vai mistä tämä johtuu? Arvatkaa tuleeko semmoinen p**ka äiti- fiilis aina? Olenko tosiaan niin huono äiti?? Kyllä mä omasta mielestä teen lapsen kanssa päivittäin jotain lapselle mieluista, saa kyllä ruokaa, karkkipäivän karkit, puhtaat vaatteet yms. Enkä tosiaan päivittäin huuda!!! Mummo taasen tekee kaiken juuri niinkuin lapsi tahtoo, ettei vahingossakaan loukkaantuisi/itkisi.. *huoh* lapsi siis 4-vee.