T
tota tota...
Vieras
Mulla oli sama tilanne. Lapsi, nyt kouluiässä, pienestä pitäen mustamaalasi minua mummolle. Mummo nosti huoltajuuskiistan, soitteli viranomaisille ja kauhisteli lapsen kuullen minua.
Lapsi tietysti innoissaan jatkoi ja jatkoi mustamaalamistani.
Jossain vaiheessa, lapsi alkoi oireilemaan todella pahasti. Kävin mummon kanssa monivuotista riitaa kumpi meistä määrää lapsen asioista.
Kouluiässä kun lapsi aloitti ekaluokan, hän jatkoi samaa.
Nyt hän tosin kertoi terveydenhoitajalle, opettajalle ja tuttavaperheille, etten anna ruokaa, en anna leikkiä enkä anna tehdä mitään.
Mummo soitteli hänelle ja kertoili hänen näkemyksensä minusta, että kiusallani en anna lapsen nähdä mummoa ja ilkeyttäni pilaan heidän molempien elämää.
Hän alkoi olemaan niin kiero minua kohtaan, molemmat sekä mummo että lapsi, että väsyin.
Lapsi jopa soitti hätäkeskukseen, että hän on peloissaan, yksin kotona eikä tiedä missä äiti on.
Oli sunnuntaiaamu kello kahdeksan ja nukuin viereisessä huoneessa.
Meillä meni täydellisen kieroksi peliksi. Joten pidä varasi.
Lapsi tietysti innoissaan jatkoi ja jatkoi mustamaalamistani.
Jossain vaiheessa, lapsi alkoi oireilemaan todella pahasti. Kävin mummon kanssa monivuotista riitaa kumpi meistä määrää lapsen asioista.
Kouluiässä kun lapsi aloitti ekaluokan, hän jatkoi samaa.
Nyt hän tosin kertoi terveydenhoitajalle, opettajalle ja tuttavaperheille, etten anna ruokaa, en anna leikkiä enkä anna tehdä mitään.
Mummo soitteli hänelle ja kertoili hänen näkemyksensä minusta, että kiusallani en anna lapsen nähdä mummoa ja ilkeyttäni pilaan heidän molempien elämää.
Hän alkoi olemaan niin kiero minua kohtaan, molemmat sekä mummo että lapsi, että väsyin.
Lapsi jopa soitti hätäkeskukseen, että hän on peloissaan, yksin kotona eikä tiedä missä äiti on.
Oli sunnuntaiaamu kello kahdeksan ja nukuin viereisessä huoneessa.
Meillä meni täydellisen kieroksi peliksi. Joten pidä varasi.