onko ihan normalia,asiaa 2v. pippelistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öö

Vieras
siis minä olen jo kauan aikaa ihmetelly kun meidän 2-vuotiaalla pojalla tuntuu aika usein pippeli "jököttävän" :o
siis onko tämä nyt ihan normaalia??
saattaa kuulostaa oudolle mutta minua alkaa jo jotenkin inhottamaan pestä edes pyllyä tuolta pojalta kun sillä tuntuu heti olevan pippeli kovana :/
ja tämä kuulostaa vielä hullummalle mutta näyttää että tuon pienen pojan pippeli on jopa isompi kun ison veljensä :D

sanokaa nyt joku jotain että onko tämä ihan normia tuolla 2V:lle??

Meillä tuolla 2v:llä jöpöttää. Ja hän itse sitä räpeltää ja on huomannut että sillä röpeltelyllä tulee iso pippeli.
Kyllä toi ihan normaalia on. Kyllähän ihan pikkusillakin voi olla seisokki.

Se on ihan normaalia. Kysy mieheltäsi (onko sinulla sellainen?) millaisissa kaikissa tilanteissa miehillä voi alkaa jöpöttää. Siihen riittää vähän hankavaa vaatekappale, seksuaalista se ei tosiaankaan joka tilanteessa ole.

Odota vaan kun lapsi alkaa itse käydä vessassa ja huomaa, että isolla pippelillä on hankala pissata. Kysy tästäkin mieheltäsi. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Meillä tuolla 2v:llä jöpöttää. Ja hän itse sitä räpeltää ja on huomannut että sillä röpeltelyllä tulee iso pippeli.

aivan,no onneksi se ei oo vain sitten meidän "kieroutunut" 2v. :D
välillä vain tuntuu että tuo poika tietää ikäsekseen jo ihan liikaa pippelistä ja sen toimivuudesta :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

välillä vain tuntuu että tuo poika tietää ikäsekseen jo ihan liikaa pippelistä ja sen toimivuudesta :D

Juu ja se on ihan hämmätyttävää kun äiteellä ei oo pippeliä :whistle: Sitä saa olla selittelemässä harvase päivä missä se äitin pippeli on.

Vielä kun tulee pari vuotta lisää, niin kyllä se "mies" sieltä löytyy ja PIPPELI. Melkonen uloke, mutta suhteellisen tärkeä. On se vain kuitenkin jo pienillekin sellainen tärkeä kapistus. Väittäisin, että kaikilla miehillä on tuohon pippeliin paljon vahvempi suhde kuin naisilla pimppiin. Tuo suhde näkyy valitettavasti jo pienenäkin ;-).

Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja 4 miestä:
Vielä kun tulee pari vuotta lisää, niin kyllä se "mies" sieltä löytyy ja PIPPELI. Melkonen uloke, mutta suhteellisen tärkeä. On se vain kuitenkin jo pienillekin sellainen tärkeä kapistus. Väittäisin, että kaikilla miehillä on tuohon pippeliin paljon vahvempi suhde kuin naisilla pimppiin. Tuo suhde näkyy valitettavasti jo pienenäkin ;-).
Sinä päivänä kun mun pilde alkaa kasvaa niin kyllä mäkin kiinnostun ihan toisella tapaa! ;)

No niin just. Juuri eilen mietin, että voi kiesus sentään jos tää meidän kolmas on poika, ja mä en kyllä tajua noista lasten pippelijutista mitään. En tiedä miten niitä pestään ja miten ne käyttäytyy jne. Mutta tää on tyttö koska mun vaisto sanoo niin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
No niin just. Juuri eilen mietin, että voi kiesus sentään jos tää meidän kolmas on poika, ja mä en kyllä tajua noista lasten pippelijutista mitään. En tiedä miten niitä pestään ja miten ne käyttäytyy jne. Mutta tää on tyttö koska mun vaisto sanoo niin :whistle:

Mä en osais taas tyttöä hoitaa! Pojilla on vaan tuo ihastuksen aihe, joka seuraa mukana aina. Sitten toki älytön kilpailuvietti (kuka on eka, kellä eka vaatteet pois, kuka eka autolla, kuka eka sisällä jne.) - miten tuokin tulee joka ikiselle pojalle tuossa neljän viiden vuoden korvilla.

hih.. meillä 1,5 vee poika ja kyl hälläkin ainakin aamusin saattaa jöpöttää pippeli! Minusta se on ihan normaalia ja hyvä vaan et sekin puoli toimii.. :D ite en kiinnitä koko asiaan sen kummemmin huomiota.

Mä en osais taas tyttöä hoitaa! Pojilla on vaan tuo ihastuksen aihe, joka seuraa mukana aina. Sitten toki älytön kilpailuvietti (kuka on eka, kellä eka vaatteet pois, kuka eka autolla, kuka eka sisällä jne.) - miten tuokin tulee joka ikiselle pojalle tuossa neljän viiden vuoden korvilla.

Mun kaveri jolla myöskin 4 poikaa, totesin saman asian, että mitenköhän sitä osaisi tyttöä hoitaa jos sellaisen saisi. Ja minulla sama toisinpäin, kun 2 tytön äiti olen.

Alkuperäinen kirjoittaja eve85:
hih.. meillä 1,5 vee poika ja kyl hälläkin ainakin aamusin saattaa jöpöttää pippeli! Minusta se on ihan normaalia ja hyvä vaan et sekin puoli toimii.. :D ite en kiinnitä koko asiaan sen kummemmin huomiota.

no onhan se totta hyvä et se sentäs toimii mutta kun välillä tuntuu että se toimii liiankin hyvin :D
minäkin koitan olla kiinnittämättä huomiota siihen mutta kun poika ite jo siihen malliin näyttelee ja osottelee sitä että aivan kun tietäs mitä sillä tehhään ;)

Mun kaveri jolla myöskin 4 poikaa, totesin saman asian, että mitenköhän sitä osaisi tyttöä hoitaa jos sellaisen saisi. Ja minulla sama toisinpäin, kun 2 tytön äiti olen.

Se on muuten hassua tämä äidin asema miesvaltaisessa talossa. Tuntee kyllä ittensä melko kuningattareksi.... ja toisaalta aika yksinäiseksi kun tätä naiseusasiaa ei ole kukaan muu jakamassa. Olis se kyllä jännä kokea sekin kun talossa on meikäläisen lisäksi yksi tytökin. Olisiko äidin kaveri. Mitä sitten kun miehet kulkee jäähallilla, kattoo peliä telkkarista jne. Oiskos tyttönen äidin seurana ;-).

no onhan se totta hyvä et se sentäs toimii mutta kun välillä tuntuu että se toimii liiankin hyvin :D
minäkin koitan olla kiinnittämättä huomiota siihen mutta kun poika ite jo siihen malliin näyttelee ja osottelee sitä että aivan kun tietäs mitä sillä tehhään ;)

Onhan hän osotellut käsiä, korvia, nenää ja tutustunut myös varpaisiin. Nyt vain on uusi uloke huomattu. Kyllä meitä naisiakin ihmetyttäisi tuollainen letkunpätkä heilumassa pimpan kohdalla. Kyllä se pippeli vain pitkään on tuollainen ihmetyksen aihe ja kun alkaa tietämään sen merkityksen, niin tuskin enää sitä viittii esitellä.

Onhan hän osotellut käsiä, korvia, nenää ja tutustunut myös varpaisiin. Nyt vain on uusi uloke huomattu. Kyllä meitä naisiakin ihmetyttäisi tuollainen letkunpätkä heilumassa pimpan kohdalla. Kyllä se pippeli vain pitkään on tuollainen ihmetyksen aihe ja kun alkaa tietämään sen merkityksen, niin tuskin enää sitä viittii esitellä.

no tuo viimenen lause on kyllä aivan totta tai toivotaan et se on niin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Meillä esikoisella jöpöttää aina kun tulee pissa, hankala pissiä pottaan kun pitää lirppua painaa alas. :whistle:

Pissihätä muuten tekee pojilla tuota. Pakkautuu pippeliin.

no sit meiä pojulla on aika usein pissihätä :D

Niin, jöpöttähän se muutenkin :D eikä kai mikään ihme kun meillä ainakin tuo poika räplää kokoajan.

Yhteistyössä