Onko joku sanonut sinulle jotain, mitä et ole ikinä antanut anteeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On.. Valehteli mitä uskomattomimpia juttuja. Ystävistäni keksi juttuja minulle ja minusta ja perheestäni ystävilleni.. puoli vuotta meni ennen kuin tajusin mitä on tapahtunut :( onneksi muutkin huomasi tämän..

Tai ei kai voi sanoa, että en olisi antanut anteeksi, kun oon sille jo vuosia nauranut, mutta sellaista en uudelleen haluais kuulla.
Avioero häämötti, suunnilleen sovussa oltiin kuitenkin. Istuttiin sohvalla ja mies sanoi:"rakastan sua" ja lisäs sitten perään:Tota en mä tarkoittanut, se oli vahinko kun sanoin niin...

No ei varmaan ole sellaista asiaa mitä en halua antaa anteeksi. Ja yleensä aika helposti kykenen anteeksi antamaan ja unohtamaan...mutta jos luottamus menee, sitä ei kanssani hevillä palauteta. Se joskus harmittaa, että olen tällanen, mutta en voi sille mitään. Anteeksi kuitenkin haluan antaa.

on, entinen yhteistyökumppanini oli väittänyt että ensimmäinen lapseni ei ole mieheni lapsi, ennen lapsen syntymää. Ja aihetta väitökseen ei ollut, katkeran panetteleua...tätä en ole voinut antaa anteeksi

Isäni sanoi suutuspäissään että häneltä kuoli väärä tytär...
Olen itsekin kyllä sitä mieltä,mutta tuntui todella pahalta.Varsinkin kun olemme isän kanssa läheisiä.
Isä on tyypillinen narsisitinen persoona,ikävä kyllä itsessänikin näen niitä piirteitä.
Ja kiukun hetkellä kieli voi olla todella terävä.

Mutta silti en voi unohtaa sitä,en koskaan.
Ehkä anteeksi voin antaa siinä mielessä että olen itsekin samaa mieltä.Olisin halunnut kuolla siskoni puolesta.

Yhteistyössä