Onko jollain vinkkiä millaisen kastikkeen tekisin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Eli perunat on kiehumassa, niistä tulee muusi.
Jauhelihan alan kohta paistamaan ja siihen sekaan tulee kastike. Onko kellään vinkkejä, millaisen kastikkeen tekisin?
 
Mä tekisin muusille tavallisen jauhelihasoosin ruskeaan kastikkeeseen... Mausteita nyt tietysti mukaan. Tomaattisoosi ei ollut hyvää, kun joskus muusin kanssa olen saanut syödäkseni
 

Yhteistyössä