V
vieras
Vieras
semmonen että, mulla on määräaikainen sopimus tehtynä,kuinka pitkä irtisanomisaika minulla on? sopimuksessa sanotaan vaan tes:in mukaan mut kun en pääse sinne sivuille katsoo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja virpia:Juu määräaikaista ei voi irtisanoa menee korvauspuolelle muuten.En suosittele.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja virpia:Juu määräaikaista ei voi irtisanoa menee korvauspuolelle muuten.En suosittele.
mitä siinä joutuu korvaamaan? harmittaa kun sopimus loppuu vasta elokuulla ja vakituinen jobi olisi tarjolla nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:vaikuttaako asiaan et mulla näköjään on 1kk koeaika???
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:vaikuttaako asiaan et mulla näköjään on 1kk koeaika???
Jos olet vielä koeajalla niin irtisanomisaikaa ei ole, voit lähteä vaikka minuutin kuluttua ilman syytä. Eikä tule korvattavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä olen irtisanoutunut määräaikaisesta työsopparista ilman ongelmia. Toisaalta on myös niin että koeajallakin pitää olla sekä työnantajalla että työntekijällä selitys irtisanoutumiseen. Ei todellakaan saa lähteä ilman syytä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:vaikuttaako asiaan et mulla näköjään on 1kk koeaika???
Jos olet vielä koeajalla niin irtisanomisaikaa ei ole, voit lähteä vaikka minuutin kuluttua ilman syytä. Eikä tule korvattavaa.
no huh!!! koe aika päättyy 26.6 eli voin lähtee sillon pois? ai kun helpotti!kiitos!!! mä oon vasta vaihtanu tälle alalle niin en oikein oo kaikista kiemuroista perillä. kiitos kiitos kiitos avusta!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:vaikuttaako asiaan et mulla näköjään on 1kk koeaika???
no huh!!! koe aika päättyy 26.6 eli voin lähtee sillon pois? ai kun helpotti!kiitos!!! mä oon vasta vaihtanu tälle alalle niin en oikein oo kaikista kiemuroista perillä. kiitos kiitos kiitos avusta!
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:vaikuttaako asiaan et mulla näköjään on 1kk koeaika???
Kannattaa varmuuden vuoksi lähteä vähän ennemmin kuin ihan viimeisenä päivänä, ei tuu tulkinta erimielisyyksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä olen irtisanoutunut määräaikaisesta työsopparista ilman ongelmia. Toisaalta on myös niin että koeajallakin pitää olla sekä työnantajalla että työntekijällä selitys irtisanoutumiseen. Ei todellakaan saa lähteä ilman syytä.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Mä olen irtisanoutunut määräaikaisesta työsopparista ilman ongelmia. Toisaalta on myös niin että koeajallakin pitää olla sekä työnantajalla että työntekijällä selitys irtisanoutumiseen. Ei todellakaan saa lähteä ilman syytä.
Todellakaan koeajalla ei varsinkaan työntekijällä tarvitse olla mitään syytä, kunhan muistaa ilmoittaa ettei tule enää.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:vaikuttaako asiaan et mulla näköjään on 1kk koeaika???
Sinuna marssisin nyt heti kun vaan mahdollista työnantajan juttusille. Enpä usko että ongelmaa on suuntaan tai toiseen jos ja kun kerran olet vielä koeajallakin. Mutta tosiaan syy irtisanoutumiseen tarvitaan ja sun tapauksessa tuo syy on vakituinen työpaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:vaikuttaako asiaan et mulla näköjään on 1kk koeaika???
Sinuna marssisin nyt heti kun vaan mahdollista työnantajan juttusille. Enpä usko että ongelmaa on suuntaan tai toiseen jos ja kun kerran olet vielä koeajallakin. Mutta tosiaan syy irtisanoutumiseen tarvitaan ja sun tapauksessa tuo syy on vakituinen työpaikka.
mitenköhän kun työvuorot on tehty jo heinäkuullekin? jäähän ne vähän pulaan kun lähen,vai mitä? mut tarjous jonka sain on vaan parempi,enemmän tunteja ja vakituinen. nykyisin 15-30h/viikko tunteja ja loppuu tosiaan elokuussa.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:vaikuttaako asiaan et mulla näköjään on 1kk koeaika???
mitenköhän kun työvuorot on tehty jo heinäkuullekin? jäähän ne vähän pulaan kun lähen,vai mitä? mut tarjous jonka sain on vaan parempi,enemmän tunteja ja vakituinen. nykyisin 15-30h/viikko tunteja ja loppuu tosiaan elokuussa.
Tuossakin kannattaa olla reilu ja sopia työnantajan kanssa milloin lopetat. Kun eikös tuo vakkaripaikka alkanut vasta myöhemmin? Kysyt työnantajalta sopiiko/tahtooko hän että teet töitä tiettyyn päivään asti tai jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:vaikuttaako asiaan et mulla näköjään on 1kk koeaika???
Tuossakin kannattaa olla reilu ja sopia työnantajan kanssa milloin lopetat. Kun eikös tuo vakkaripaikka alkanut vasta myöhemmin? Kysyt työnantajalta sopiiko/tahtooko hän että teet töitä tiettyyn päivään asti tai jotain.
uus työ alkas heinäkuun eka päivä..