onko kellään sama tilanne kun mulla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mä vaan!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mä vaan!!

Vieras
eilen tuli taas kinasteltua poikaystävän kanssa,
meillä on yhteinen lapsi mutta juttu on se että mä haluiaisin naimisiin,
olen halunnut sitä jo 5v.kaikki tytöthän haluaa prinsessahäät,
olen kosinut häntä pari kertaa mutta hän vain nauraa mulle,
pari vuotta sitten hän selitti että nyt nämä meidän kaverit menee naimisiin ei me nyt voida ja että silloin he uskovat että me seurataan heidän tekoja,
joka vuosi on joku tuttu mennyt naimisiin eli koskaan ei tule oikeeta hetkiä,
nyt oli eilen uusi laulu jos menee naimisiin niin on vain yksi teko edessä:avioero,parempi olla vain näin niin on koko elämä edessä ja paljon tekemistä.
yritettiin lasta n.2v.olin jo hakenut lähetteen tutkimuksiin kun raskaustesti näytti pos.
silloin tottakai tuntui pahalta kun näki vauvoja ja nyt tänä vuonna menee tosi hyvä ystävä naimisiin jota en uskonut koskaan menevän naimisiin,pahalta tuntuu taas,sanoin hänelle(poikak.) eilen miltäs minusta tuntui ja kova huuto tuli vaan että minusta nyt tuntuu pahalta kaikki asiat,ihme että haluan kaikki asiat olevan niin kuin muilla on.
minulla ei ole kavereita ja minusta tuntuu pahalta,mitäs teen??heitänkö kaikki mun haaveet roskiin?? teen töitä ja suunnittelen kaikennäköistä kivaa lapsen kanssa mitä teen ja minne mennään kun hän kasvaa,se päivä kun/jos poikak.kosii niin tulee varmasti ei vastaus,en tahdo hänen kanssaan enää naimisiin!!!!
onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia,mites teillä on mennyt,mitäs ootte tehneet????

Noh, pitää vaan ehkä miettii uudelleen et onko ne häät oikeesti NIIIIIN tärkeät? Itsekukin haaveilee niistä prinsessahäistä, mutta kyllä niitä ilmankin voi elää, pitää vaan keksiä jotain muuta höyryttävää :) Me mentäis naimisiin jos olis ylimäärästä paljon, mutta ei se kuitenkaan ole niin välttämätöntä, hyvä näinkin!

Yhteistyössä