Onko kelleen tullu sellasta 100 varmaa oloa että tänään mä synnytän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla oli klo23jälkeen sellainen olo: vielä reilu puoltunti nii pääsee saikulle, niin ettei tarvii maksaa siitä 20min päivämaksua :)
eli oli tunne et huomenna syntyy!

No kyllä on ollut kaikkien kolmen kohdalla. Juoksin koko päivän vessassa, tyhjensin mahaani ihan totaalisesti. Eka lapsen kohdalla mietin onko mahatauti iskenyt, mutta kahden seuraavan kohdalla osasin jo varautua että saman vuorokauden aikana lähdetään synnärille.

On. Aamusta tuli sellainen olo, että tänään synnyttän. Oireita ei silloin vielä ollut, mutta illalla synnytys käynnistyi. Tosin lapsi syntyi vasta seuraavan vuorokauden puolella. :)

siis ku on niin hysteerinen olo, ei edes supistele tai mitään mutta oon vaan niin varma et tänään se tapahtuu. En viitsi edes pitää farkkuja jalassa ku tuntuu et ne kastuu kumminki ku lapsivedet menee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Joo, kävin laitoksellakin ennen supistusten alkamista ja kun nauroivat mut pihalle niin oli ihan hassu olo että "no kun mä tiedän että mä synnytän kohta..."

Olin siis pitkään auki ym. niin pelkäsin että synnytys on nopea ja siksi menin sinne laitokselle... :ashamed: Nyt kun miettii niin olihan se joo vähän hölmöä..

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Joo, kävin laitoksellakin ennen supistusten alkamista ja kun nauroivat mut pihalle niin oli ihan hassu olo että "no kun mä tiedän että mä synnytän kohta..."

No kauanko siitä sit meni et synnytit?

Supistukset alko siinä 5-6 tunnin päästä ja muksu oli ulkona..öö.. n. 12 tunnin jälkeen et "kohta" oli ehkä väärä sanavalinta kuitenkin :D Mutta siis enivei..

No kauanko siitä sit meni et synnytit?

Supistukset alko siinä 5-6 tunnin päästä ja muksu oli ulkona..öö.. n. 12 tunnin jälkeen et "kohta" oli ehkä väärä sanavalinta kuitenkin :D Mutta siis enivei..

No musta se on kyllä aika kohta, ainakin tälläsessa asiassa. Sit se ei ois kohta jos soittaisin ukolle ja kysyisin et koska tulee ja se sanois et kohta :D

Kummastakin oon aavistanut että synnytän "kohta" eli vrk:n sisällä.
Kuopuksesta vielä vahvemmin (liekkö kun oli samoja merkkejä lähetyvästä synnytyksestä kun esikoisetsa), sanoinkin kuopuksesta miehelle kiirastorstaina että meidän vauva taitaa syntyä pitkänä perjantaina, aika hieno päivä syntyä ja sillonhan toi synty :D

Mutta mulla siis on hiljalleen alkanut kummastakin kivuttomia ja säännöllisiä supistuksia jotka on merkinneet synnytyksen käynnistystä vaikka niihin kivuliaihin oikeisiin supistuksiin on ollut veilä matkaa.

Niin juu, no onko kelleen sitten tullut mitään sellasta hysteriaa, että apua, onko kaikki valmiina ja silleen.

Ei näistä, joista olen aamusta asti tiennyt.
Ekaa odottaessa siivoilin sitten kämppää, pakkailin kamoja valmiiksi, keittelin synttärikahvit lähisukulaisille yms.

Kolmannesta tiesin, että vähän pukkaa kiire. Äiti oli onneksi meillä yökylässä jo valmiiksi, juttelin sille että ensin juon kahvit, sitten käyn siivoamassa tallin, ja sitten suihkuun. Sit voitais miehen kanssa lähteä sinne synnyttämään.... :D

Kolmannen kanssa meinas iskeä paniikki, kun ne supistukset alkoikin ihan yhäkkiä ihan täydellä tohinalla, ja piti vielä sairaalakamppeita laittaa kasaan ja kyytiä soittaa ja esikoisen hoito yms.

Yhteistyössä