?
.
Vieras
Ja sitte oisit synnyttäny? ku mulla on jotenki niin varma olo et tänään mä synnytän, ihan vapisen ku jännittää, että ku kohta on synnytys. Oon vaan niin varma.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Joo, kävin laitoksellakin ennen supistusten alkamista ja kun nauroivat mut pihalle niin oli ihan hassu olo että "no kun mä tiedän että mä synnytän kohta..."
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Joo, kävin laitoksellakin ennen supistusten alkamista ja kun nauroivat mut pihalle niin oli ihan hassu olo että "no kun mä tiedän että mä synnytän kohta..."
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Joo, kävin laitoksellakin ennen supistusten alkamista ja kun nauroivat mut pihalle niin oli ihan hassu olo että "no kun mä tiedän että mä synnytän kohta..."
No kauanko siitä sit meni et synnytit?
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Joo, kävin laitoksellakin ennen supistusten alkamista ja kun nauroivat mut pihalle niin oli ihan hassu olo että "no kun mä tiedän että mä synnytän kohta..."
No kauanko siitä sit meni et synnytit?
Supistukset alko siinä 5-6 tunnin päästä ja muksu oli ulkona..öö.. n. 12 tunnin jälkeen et "kohta" oli ehkä väärä sanavalinta kuitenkinMutta siis enivei..
Alkuperäinen kirjoittaja .:Niin juu, no onko kelleen sitten tullut mitään sellasta hysteriaa, että apua, onko kaikki valmiina ja silleen.