onko kenekään tuttu jäänyt auton alle ja kuollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
mun serkku lähti kouluun pyörällä ja ylitti tien samassa jäi auton alle:( ei jäänyt mitään ruumiin palasia ympäriinsä:(...oli 15. ja nyt aikaa kulunut siitä 2,5v... autoilija ei ollut huomannut vaikka oli suojatie!!!!perkele vihaan sitä ukkoa joka ajoi kain päälle:( ja tosian se oli kuin veli mulle siis mun serkku.ite olin silloin 20v

On. Tätini kuoli aikoinaan 34-vuotissynttärinä auton alle, kun lähti busan takaa ylittämään tietä:O(. Hyvin opin aikoinaan, ettei koskaan saa lähteä tietä ylittämään ykskaks, ja vallankaan bussin takaa tai edestä..

Tuossa jokin aika mietin sitä että miten ihminen jää auton alle.. En siis halua syyllistää ketään auton alle jäänyttä mitenkään mutta ihan vain mietin sitä että miten siinä voi niin käydä.. Itse olen niin varovainen että monesti jään odottamaan suojatien reunaan jos näen auton tulevan melko kaukanakin, moni lähtee ylittämään tietä mutta itse en jotenkin osaa arvioida auton nopeutta joten siksi pelaan varman päälle. Vai onko se vain niin että auto ajaa ylinopeutta tms. Vai onko se auto tullut ihan vain "tyhjästä"?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Tuossa jokin aika mietin sitä että miten ihminen jää auton alle.. En siis halua syyllistää ketään auton alle jäänyttä mitenkään mutta ihan vain mietin sitä että miten siinä voi niin käydä.. Itse olen niin varovainen että monesti jään odottamaan suojatien reunaan jos näen auton tulevan melko kaukanakin, moni lähtee ylittämään tietä mutta itse en jotenkin osaa arvioida auton nopeutta joten siksi pelaan varman päälle. Vai onko se vain niin että auto ajaa ylinopeutta tms. Vai onko se auto tullut ihan vain "tyhjästä"?

No esim rattijuopot? Jos kävelijä lähtee liikkeelle kun tulee itselleen vihreä mutta rattijuoppo kaasuttelee punasista välittämättä....

Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:

No esim rattijuopot? Jos kävelijä lähtee liikkeelle kun tulee itselleen vihreä mutta rattijuoppo kaasuttelee punasista välittämättä....

Toki järkevä ihminen katsoo kuitenkin ympärilleen, sen verran paljon ajetaan päin punaisia. Mutta aina ei voi toki tietää ja ennakoida. Esim kävelee jalkakäytävällä ja auto ajautuu sinne ajaen päälle. Se on todellista huonoa tuuria.

Esim itse en luota siihen että joku pysähtyy toisella kaistalla suojatien eteen pysähtyneen vierelle. Kävellessä oikeasti katson pysähtyykö se toinenkin auto. Mutta esim lapset harvemmin tätä tajuavat varoa.

Nuoremmat eivät osaa vielä niin hyvin hahmottaa, kuinka lujaa ja lähellä auto tulee.

Yhteistyössä