En näkisi asiassa mitään ongelmaa.
Ja jää kyllä niiden virallistenkin viikkomäärien mukaan reippaasti ongelmakäytön alle.

Ja jää kyllä niiden virallistenkin viikkomäärien mukaan reippaasti ongelmakäytön alle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja miksi joisitkaan?alkoholi lihottaa, alkoholi on myrkky, joka aiheuttaa mm. suoliston syöpää, huonontaa unen laatua, hengitys haisee, (puna)viini värjää hampaat, paha riippuvuus voi muodostua pikkuhiljaa, se on kallista (halvinkin viinilasi maksaa n. 1,5e, kerro se 365 niin tiedät paljonko rahaa sulla menee tohon hommaan vuodessa, saat kymmenessä)i.......
ja tässä vain muutama syy miksi EI! niitä löytyy miljoonia lisääkin!!!
En näkisi asiassa mitään ongelmaa.
Ja jää kyllä niiden virallistenkin viikkomäärien mukaan reippaasti ongelmakäytön alle.
![]()
Askeesi on yksi elämänpilkan muoto.
Ilmeisesti et ole päässyt näkemään lähipiirissäsi alkoholistia onneksi olkoon. Puheet olisi toista jos sellainen olisi vaikka lähisuvussasi. Ainoa alkoholi ongelma johon törmäät on lehtien sivulla.
Alkuperäinen kirjoittaja että tuota;26228679:Onko kohtuukäyttöä syödä joka päivä puolikas suklaalevy?
Tai käydä hesellä joka päivä?
Ei varmaankaan, mutta pala tai rivi suklaata joka päivä on kohtuukäyttöä.Alkuperäinen kirjoittaja että tuota;26228679:Onko kohtuukäyttöä syödä joka päivä puolikas suklaalevy?
Alkuperäinen kirjoittaja että tuota;26228679:Onko kohtuukäyttöä syödä joka päivä puolikas suklaalevy?
Tai käydä hesellä joka päivä?
Paras ystäväni on alkoholisti.
Olen seurannut hänen ja perheensä elämää läheltä jo toistakymmentä vuotta.
Siinä systeemissä ja niissä kosusmäärissä yhdellä iltaisella viinilasilla ei ole mitään merkitystä.
![]()
Miten olenkin sua pitänyt fiksuna kommentoijana mutta en enää. Läheltä siis sinäkin nähnyt alkoholin ongelmat ja mihin se hyvinkin johtaa ja puolustaa elämäntapaa!!! Oletko itsekin vähän viiniin menevä? Enpä enää ihmettele.
Nuo molemmat kuulostavat kieltämättä pahemmalle kuin illallinen viinilasi.
![]()