Miten olenkin sua pitänyt fiksuna kommentoijana mutta en enää. Läheltä siis sinäkin nähnyt alkoholin ongelmat ja mihin se hyvinkin johtaa ja puolustaa elämäntapaa!!! Oletko itsekin vähän viiniin menevä? Enpä enää ihmettele.
Juuh. Voisin hyvinkin olla viiniin menevä, mikäli muu elämä sen sallisi.
Nykyään lähinnä se että lähes aina tulee olla autonajokunnossa estää sen ettei itsellä tule päivittäin lasillista nautittua.
AP:n tilanteen vertaaminen alkoholismiin on hupsua, mutta lie ymmärrettävää sellaiselle, jonka lähellä vakavaia alkoholiongelmia ollut. Itselleen kipeissä asioissa harvalla kapasitettia perspektiiviin - eikä kai tarvitse ollakaan.